Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز سوم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف تجهیزات دندانپزشکی ۲۰ میلیاردی قاچاق در اصفهان سردار" مهدی معصوم بیگی" فرمانده انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرفیت اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود از دپو تعداد قابل توجهی تجهیزات دندانپزشکی قاچاق در یکی از انبار‌های سطح شهر اصفهان مطلع شده و بلافاصله وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: ماموران پس از اخذ مجوز از مقام قضائی طی یک عملیات ویژه و ضربتی به محل مذکور اعزام و در بازرسی به عمل آورده ۵ هزار قطعه تجهیزات پزشکی که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و مالک اصلی این تجهیزات نیز دستگیر و همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.   سرقت ۱۰ میلیاردی سارقان منازل در اصفهان سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اعلام شکایت مال باختگان، موضوع با حساسیت ویژه‌ای در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

او افزود: در همین رابطه تیم مجربی از کارآگاهان، تحقیقات در خصوص این سرقت‌ها را آغاز کرده و با بررسی صحنه محل‌های مورد سرقت قرار گرفته، انجام گشت زنی‌های هدفمند و همچنین یک سری اقدامات علمی و تخصصی سرانجام رد پای یک باند ۷ نفره را در این سرقت‌ها به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: پس از دست یابی به اطلاعات لازم ماموران با اخذ مجوز از مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی هر ۷ متهم این پرونده را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهمان در اعترافات خود به ۲۰ فقره سرقت از منازل شهروندان اقرار کردند گفت: ارشناسان مربوطه ارزش اموال به سرقت رفته توسط اعضای این باند را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال طلاجات و وجوه نقد اعلام کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سارقان، منازلی که از ضریب ایمنی پائینی برخوردار بودند را انتخاب کرده و پس از اطمینان از خالی بودن آن‌ها نیمه‌های شب و در ساعات خلوت به صورت دیوار روی وارد منزل شده و سپس مرتکب سرقت می‌شدند که در این خصوص به شهروندان توصیه می‌کنیم منازل خود را به دزدگیر، نرده، دوربین مداربسته و حفاظ مناسب تجهیز کرده و هنگام خروج منزل یکی از همسایگان مورد اطمینان خود را در جریان قرار دهند، ضمن اینکه توصیه اکید می‌کنیم هرگز سکه، طلاجات و پول نقد بسیار زیاد را در منزل نگهداری نکنند و این اموال را یا به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند و یا در صورت ضرورت از گاوصندوق‌های محکمی که بر روی دیوار نصب می‌شوند استفاده کرده و روی آن را طوری مخفی کنند که قابل شناسایی نباشد.

او همچنین به ساکنان مجتمع‌های مسکونی نیز در خصوص سرقت از منازل هشدار داد و اظهار داشت: نصب درب‌های ضد سرقت، مجهز کردن در ورودی منزل به نرده‌های آکاردئونی، نصب دوربین مداربسته در ورودی و راه پله ها، استفاده از آیفون‌های هوشمند و بکارگیری نیرو از مؤسسات خدماتی حفاظتی (نگهبان محله) برای نگهبانی از مجتمع مسکونی می‌تواند از جمله مواردی باشد که فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان بگیرد.   یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق دراصفهان کشف شد سرهنگ"محمدرضا خدادوست"فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران کلانتری هرند این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملی با اشرافیت اطلاعاتی خود، محل دپوی سوخت قاچاق در گاراژی واقع در منطقه شرق شهرستان اصفهان را شناسایی کردند.

او افزود: ماموران پس از اخذ مجوز از مقام قضائی محل مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات ۴ بشکه ۲۰۰ لیتری و ۱۰ گالن ۲۰ لیتری در مجموع حاوی یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.
سرهنگ خدادوست با اشاره به توقیف یک دستگاه کامیون بنز باری که گازوئیل‌های قاچاق در زیر بار خودرو جاسازی شده بود، افزود: در این رابطه یک نفر که قصد انتقال این مواد سوختی به استان‌های جنوب شرقی کشور را داشت دستگیر و به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان یکی از وظایف ذاتی پلیس را مبارزه با پدیده مخرب و زیان بار قاچاق عنوان و بیان کرد: پلیس اصفهان با این پدیده مخرب با تمام توان برخورد می‌کند و تاکنون نیز کشفیات خوبی در این زمینه رقم خورده است.   توقیف ۱۶۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اصفهان سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با وسایل نقلیه متخلف با بکارگیری تمامی امکانات و توان انتظامی کلانتری‌ها و یگان امداد طی یک هفته گذشته به اجرا در آمد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح ۵۱ دستگاه موتورسیکلت و ۱۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند: نداشتن پلاک، پلاک مخدوش، انجام حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی، ایجاد مزاحمت برای شهروندان و دور دور کردن را از جمله دلایل عمده توقیف این وسایل نقلیه عنوان کرد.

فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: این طرح به صورت مداوم و مستمر در دستور کار قرار دارد و پلیس اجازه نخواهد داد عده‌ای معدودی از افراد جامعه امنیت و آرامش مردم را با اعمال مجرمانه و خلاف خود سلب کنند.

سرهنگ خدادوست تصریح کرد: نیرو‌های پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز به منظور مشارکت در امنیت جامعه هرگونه جرم و نا امنی و موارد مشکوک را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف تجهیزات دندانپزشکی سرقت منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی مسعود جو ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت کالا و بار و تجاوز به عنف در محور گچساران-باشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران این فرماندهی پس از شناسایی مخفیگاه این سارقان و با هماهنگی مرجع قضائی یکی از سارقان را دستگیر کردند و خودروی مورد استفاده در امر سرقت نیز توقیف شد.

مسعود جو افزود: توسط مأموران این سارق کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد و در تحقیقات اولیه پلیس، به بزه انتسابی با همدستی دو نفر دیگر اقرار کرد.

کد خبر 6084472

دیگر خبرها

  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت