Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@09:41:18 GMT

بارش برف سنگین در اراک

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۲۴۰

بارش برف سنگین در اراک

ایسنا/مرکزی با ورود سامانه جدید بارشی به کشور از عصر از روز گذشته دوم بهمن، اراک شاهد برف سنگینی بود. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان مرکزی، این سامانه بارشی موجب کاهش 5 تا 10 درجه ای شهر اراک شد و بسیاری از نقاط این شهرستان را سفیدپوش کرد. در پی بارش این برف کلیه ادارات، دانشگاه ها، مدارس و موسسات دولتی به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی و بهداشتی درمانی، شهرداری و راهداری روز پنجشنبه مورخ سوم بهمن ماه ۹۸ در شهر اراک تعطیل اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس: محمد اسدی / یاسین یوسف‌پور - ایسنا

بارش برف سنگین در اراک بارش برف سنگین در اراک بارش برف سنگین در اراک بارش برف سنگین در اراک بارش برف سنگین در اراک بارش برف سنگین در اراک بارش برف سنگین در اراک بارش برف سنگین در اراک بارش برف سنگین در اراک بارش برف سنگین در اراک بارش برف سنگین در اراک بارش برف سنگین در اراک بارش برف سنگین در اراک بارش برف سنگین در اراک بارش برف سنگین در اراک بارش برف سنگین در اراک

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی عکس برف کاهش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت:در شبانه روز گذشته بیشترین بارش در فریدونشهر ۱۰.۸، نطنز ۸، خور و بیابانک ۳.۸، اسلام آباد موگویی ۳.۷، دهاقان و بویین میاندشت ۳.۴، چوپانان ۳.۱، خوانسار ۳، گلپایگان ۲.۵، زواره ۲.۳، انارک ۲.۲، شهرضا ۱.۸، داران ۱.۷، نجف آبادو بادرود با ۱.۳ میلیمتر ثبت شده است.


مینا معتمدی با بیان اینکه امروز بیشینه دما بین سه تا پنج درجه در بیشتر مناطق استان کاهش می‌یابد افزود:سامانه بارشی تا بعد از ظهر فردا در استان فعال است و در این مدت افزایش ابر، وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق و تگرگ پیش بینی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گفته وی انتظار می‌رود شدت بارش‌ها در نیمه غربی و شمالی استان بیشتر باشد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: جاری شدن روان آب و اختلال در تردد، لغزندگی در گردنه‌های کوهستانی و جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، تنش دمایی در سالن دامداری، مرغداری و گلخانه‌ها، باغات و مزارع، احتمال سقوط از ارتفاع، اشیا و سقوط درختان کهن از مخاطرات این سامانه است.


وی گفت: تحکیم انواع سازه‌ها، نداشتن صعود به ارتفاعات، کوهنوردی و گردشگری، نداشتن توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، محافظت از محصولات کشاورزی، هر نوع اقدام احتیاطی دیگر با توجه به فصل بارش، اقدامات لازم توسط مسئولان جهت لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مدیریت راه‌ها، مدیریت کوچ عشایر و صنعت کشاورزی توصیه می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • هوای بارانی در راه مازندران
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۳ اردیبهشت ماه
  • بارش‌های شدید بهاری در راه گیلان