Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:50:51 GMT

برگزیدگان کتاب سال حوزه تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۳۶۷

برگزیدگان کتاب سال حوزه تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، در ابتدای آئین اختتامیه بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه که با حضور مراجع و علمای حوزه‌های علمیه کشور در مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، از شخصیت علمی و اخلاقی و پژوهشی آیت الله سیدمحسن خرازی برگزار شد.

برگزیدگان در بخش کتاب:

حجج اسلام والمسلمین سید ابوالقاسم حسینی ژرفا و سید مهدی نبوی به پاس ترجمه کتاب الغدیر در کتاب و سنت ادب
پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ به پاس نگار دایره المعارف قرآن کریم
محمد رحیم درانی به پاس ترجمه قرآن کریم به زبان پشتو
حمید رفیعی هنر به پاس نگارش کتاب الگوی درمانی خودنظم جویی برای افسردگی
مهدی خطیبی به پاس نگارش کتاب روش استنباط نظریه اقتصادی از کتاب و سنت

در بخش مقالات:

محمد علی فتحعلی خانی به پاس نگارش مقاله روش شناسی در مقالات علوم انسانی
احمد سعیدی برای تألیف مقاله رابطه فلسفه استعالی کانت با علوم طبیعی و ریاضی

در بخش ناشران:

محمد باقر انصاری
حجت الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی

در بخش مرکز پژوهشی

مرکز انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از سید غلامرضا حسینی به عنوان ناشر برگزیده و از حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد ایزدهی تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نیز به عنوان مرکز پژوهشی و مؤسسه ترجمان وحی به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

کد خبر 4833293

منبع: مهر

کلیدواژه: کتاب سال حوزه آیت الله اعرافی نویسندگی قاسم سلیمانی کنفرانس بین المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی آیت الله جوادی آملی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نشست علمی فعالیت های قرآنی معرفی کتاب قرآن پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات انقلاب اسلامی ایران فلسفه مجمع عالی حکمت اسلامی نقد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود، گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سلمان قاضی‌عسگر در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، فرمانده بسیج حوزه ۴ امام سجاد (ع) و رئیس بنیاد شهید ناحیه اصفهان جمعی از معاونان و مسئولان منطقه انجام شد، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آن‌ها در اولویت برنامه‌های فرهنگی هفته بزرگداشت اصفهان قرار گیرد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا و جانبازان هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما «شهدا» هستند

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان است.

وی صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد و افزود: بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما شهدا هستند و باید آن‌ها را محور همه برنامه‌ها و امور زندگی خود قرار دهیم

امام جمعه رهنان تاکید کرد: وظیفه داریم با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی مردم به‌خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

وی گفت: خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌های معزز آن‌ها، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 747733

دیگر خبرها

  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار