Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:46:24 GMT

برف و کولاک راه ۶۵ روستای استان زنجان را بست

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۳۹۱

برف و کولاک راه ۶۵ روستای استان زنجان را بست

جواد یوسفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف همراه با کولاک شدید در استان زنجان موجب مسدودی ۶۵ راه روستایی شده است که راهداران در تلاش برای بازگشایی این مسیرها هستند.

وی خاطرنشان کرد: به محض شروع بارش برف و وقوع کولاک شدید راهداران با همه امکانات موجود اقدام به برف روبی و نک پاشی در سطح جاده ها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در گردنه های کوهستانی زنجان - بیجار، زنجان - طارم و زنجان - تهم - چورزق به دلیل وجود مه غلیظ و کاهش دیدد افقی تردد به کندی در جریان است.

یوسفی تاکید کرد: زنجانی ها می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: علاوه بر این شماره هموطنان برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار و سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

یوسفی ادامه داد: رانندگان عبوری از جاده های کوهستانی این استان لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی همراه داشته و خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز کنند.

وی اضافه کرد: در صورت شرایط جوی نامساعد در جاده ها مسافران و رانندگان می توانند به طور موقت در نزدیکترین راهدارخانه اسکان داشته باشند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: ۳۰ اکیپ راهداری در گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
به گزارش ایرنا، استان زنجان ۵۲۷ راه روستایی دارد.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.

برچسب‌ها راهداری بارش برف زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری بارش برف زنجان راهداری بارش برف زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان

اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان اعلام کرد: محور رودبار جنوب به کهنوج (آبسردوییه) با فروکش کردن آب و تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: محور رودبار جنوب به کهنوج (آبسردوییه) از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با فروکش کردن آب و تلاش راهداران بازگشایی شد.

در این اطلاعیه توصیه شده است که هم‌استانی‌ها برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 745471

دیگر خبرها

  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • اینفوگرافیک | پروژه های فعال راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب