Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار شد، حرفه‌آموزی مددجویان تحت حمایت را از برنامه‌های اصلی این نهاد برای توانمند شدن جامعه هدف دانست و گفت: داشتن گواهی مهارت درجه یک از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای توسط مددجویان، از شروط اصلی برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی در راستای توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد گفت: مددجویان تحت حمایت و دانش آموختگانی که سابقه حمایتی در این نهاد دارند، جامعه هدف این تفاهم‌نامه هستند.

وی اضافه کرد: ارائه لیست مراکز شبانه‌روزی و اعلام ظرفیت به کمیته امداد به تفکیک استان، بیمه کارآموزان معرفی شده در کارگاه‌های سازمان، ارائه مشاوره هدایت آموزشی شغلی به کارآموزان، برگزاری آزمون ارزشیابی و سنجش مهارت بر اساس تقویم و برنامه زمان‌بندی سازمان و ارائه گواهی صلاحیت شغلی و حرفه‌ای در صورت موفقیت در آزمون، از جمله تعهدات سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در این تفاهم‌نامه است.

بختیاری با اشاره به تعهدات کمیته امداد در تفاهم‌نامه گفت: انجام نیازسنجی آموزشی و شناسایی شغل، پرداخت هزینه‌های قانونی در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد، حمایت تسهیلاتی و تجهیزاتی از مددجویان آموزش‌دیده در راستای ایجاد اشتغال، از تعهدات کمیته امداد در قالب این تفاهم‌نامه است.

مدت اجرای این تفاهم‌نامه به مدت ۳ سال بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

کد خبر 4833284

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی تسهیلات اشتغالزایی مرتضی بختیاری شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران دستگیری سارق محسن هاشمی سقوط هواپیمای اوکراینی بارش برف مناطق سیل زده کشور محسن حاجی میرزایی سازمان تامین اجتماعی امداد رسانی سیل سیستان و بلوچستان قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی

به گزارش خبرگزاری مهر، رؤیا عسگرپور صبح چهارشنبه در نشست مشترک کارگروه سوادآموزی استان البرز که با هدف ساماندهی فضا و نیروی انسانی برای آموزش برگزار شد، گفت: در سال گذشته ۹۸۹ نفر از مددجویان محروم از سواد کمیته امداد در راستای تفاهم نامه منعقده شناسایی و در دوره‌های سوادآموزی ثبت نام شدند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز ضمن قدردانی از تعامل مؤثر و دغدغه مندی مسؤولان کمیته امداد البرز در برنامه ریشه کنی بیسوادی اظهار کرد: در اساسنامه جدید سازمان نهضت سوادآموزی، ایجاد نوآوری و راهکارهای نوین در کنار مردمی سازی و پررنگ‌تر شدن نقش دستگاه‌ها برای توسعه سطح سواد در کشور مورد انتظار است.

وی افزایش نرخ سواد در استان را مسئله‌ای همگانی دانست و تصریح کرد: اتفاق خوبی که برای تحقق شعار سال با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در ثبت نام مددجویان و ساماندهی فضا و آموزش در کلاس‌های سال جاری محقق شد، ثمره دغدغه مندی و مشارکت پویا مدیران و مسؤولان این نهاد است.

کد خبر 6080602

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی