Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@10:33:20 GMT

چقدر گوشت مرغ در خراسان رضوی تولید می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۴۲۶

چقدر گوشت مرغ در خراسان رضوی تولید می‌شود؟

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به تولیدات زیربخش طیور، از تولید ۱۲ هزار و ۷۱۳ تن گوشت مرغ در استان در دی ماه خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، مجید جعفری در تشریح میزان تولیدات زیر بخش طیور در خراسان رضوی، گفت: میزان تولید گوشت مرغ صنعتی در خراسان رضوی در دی ماه امسال، ۱۲ هزار و ۷۱۳ تن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، ادامه داد: در این مدت میزان تولید تخم مرغ صنعتی ۱۱ هزار و ۴۷۴ تن بوده است.

بر اساس اعلام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، وی اضافه کرد: همچنین تعداد جوجه‌ریزی گوشتی در دی ماه ۶ میلیون و ۶۹۱ هزار و ۱۵۸ قطعه و جوجه‌ریزی واحدهای پرورش پولت -جوجه مرغ یک ماهه تا قبل از تخم‌گذاری- ۱۲۴ هزار و ۵۴۴ قطعه بوده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تولید گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره های تولید دامی در مازندران ایجاد می شود

محمد عباس زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر در حاشیه بازدید از انبار دپوی مواد خام فرآورده‌های دامی گفت: یکی از اولویت‌های معاونت بهبود تولیدات دامی در سال جاری پیگیری ایجاد زنجیره‌های تولید دام سبک و سنگین است.

وی اجرای این طرح را مستلزم تسهیل در استقرار اجزای زنجیره دانست.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف یک فریضه است و این فریضه را هم‌اکنون می‌توان در طرح از مزرعه تا سفره به خوبی اجرا کرد.

وی ادامه داد: معاونت بهبود تولیدات دامی استان مازندران نیز برای محقق شدن این طرح مهم بیش از قبل به ویژه در مناطق محروم با همه توان آماده همکاری با دستگاه‌های مختلف است.

کد خبر 6079413

دیگر خبرها

  • توجه ویژه وزارت جهاد کشاورزی برای تخصیص اعتبارات به خراسان شمالی
  • زنجیره های تولید دامی در مازندران ایجاد می شود
  • ۸۰۵ هکتار از شالیزارهای مازندران بیمه شدند
  • انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان انرژی اتمی، دانشگاه بیرجند و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی
  • هشدار وزارت جهاد کشاورزی به گران‌فروشی جوجه یک‌روزه گوشتی
  • هشدار جهاد کشاورزی: گران فروشی جوجه یک روزه ممنوع + سند
  • رشد ۲۰ درصدی تولید انواع محصولات کشاورزی در کردستان
  • باغات استان بوشهر با توزیع نهال یارانه‌ای رونق می گیرد
  • سهم۵۰ درصدی کاشت پسته در کشاورزی رشتخوار
  • تولید ۱۸ هزار و ۶۶۱ تن گوشت مرغ در خراسان رضوی طی حدود یک ماه