Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مهدی‌علی مسیمر مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان گفت: دکتر شمسی زارع متخصص زنان و زایمان مرکز پزشکی، درمانی و آموزشی بعثت سنندج است که در راستای کمک به مادران و کودکان در معرض خطر سوء تغذیه به عضویت مجمع خیرین سلامت استان پیوست.

او افزود: این پزشک خیر در نخستین اقدام خود ۲۰۰ میلیون ریال به حساب این مجمع برای تامین دارو‌های مکمل مورد نیاز دوران بارداری و قطره AD و آهن کودکان نیازمند پوشش خدمات بهداشتی در ناحیه منفصل شهری نایسر واریز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان یادآور شد: این پزشک خیر قبل از اینکه به عضویت مجمع خیرین سلامت درآید نیز در زمینه حمایت از مادران پرخطر اقدامات حمایتی زیادی انجام داده است.

او اظهار داشت: در سال جاری خیران ۵۵ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال به حوزه سلامت استان برای تکمیل و احداث ساختمان‌ها و خرید تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ این طرح سال گذشته در ۳ شهر بالای ۲۰ هزار، دهلران، ایوان و آبدانان اجرا شده و امسال نیز قرار است درایلام اجرا شود.

در این طرح شهروندان سلامتشان تحت نظر پزشک خانواده است و مسیر درمان آن‌ها را پزشک تعیین می‌کند.

 در این طرح به ازای هر سه هزار نفر یک پایگاه سلامت فعال و در این پایگاه‌ها یک پزشک و ۲ مراقب سلامت به جمعیت هدف خدمت ارائه می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • راهپیمایی جمعی از کودکان و مادران قمی در هفته سلامت و زمین پاک
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • سوپرایز مهم برای پدر و مادران جوان | افزایش ۲۵ درصدی یارانه کودکان