Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ اعلام کرد که امسال برای اولین بار نماینده‌ای از کره شمالی در این اجلاس مهم بین‌المللی شرکت خواهد کرد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه اتریشی "استاندارد"، کره شمالی برای اولین بار در کنفرانس امنیتی مونیخ امسال شرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"وولفگانگ ایشینگر"، رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ اعلام کرد که انتظار می رود معاون وزیر امور خارجه کره شمالی به عنوان نماینده این کشور در معتبرترین دیدار کارشناسی بین المللی که در مونیخ و از 14 تا 16 فوریه (25 تا 27 بهمن ماه) برگزار می شود شرکت کند.

کره شمالی دیگر تعهدی برای توقف آزمایش‌های هسته‌ای نداردادعای ژنرال آمریکایی درباره برنامه موشکی کره شمالیرهبر کره شمالی وزیر خارجه جدید انتخاب کرد

ایشینگر همچنین اعلام کرد که "محمد جواد ظریف"، وزیر امور خارجه کشورمان هم در این کنفرانس امنیتی مهم شرکت خواهد کرد. به گفته وی از آمریکا هم علاوه بر وزیر دفاع و وزیر امور خارجه سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا که از مخالفان سرسخت ترامپ هست هم در این نشست شرکت خواهند کرد.

کنفرانس امنیتی مونیخ امسال برای پنجاه و ششمین بار برگزار می شود. تا به حال 18 رئیس جمهور، 12 نخست وزیر و 70 وزیر دفاع و وزیر امور خارجه برای شرکت در این نشست اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گفته ایشینگر وزیر امور خارجه چین هم به نمایندگی از این کشور در این کنفرانس شرکت خواهد کرد.

ایشینگر می خواهد در کنفرانس امنیتی مونیخ امسال به بحران های کنونی پرداخته و خط و مشی های مهم سیاست خارجی را شرح دهد. مسئله فروپاشی غرب هم از موضوعات مهم این نشست خواهد بود.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "کره شمالی"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کره شمالی اخبار کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین هت تریک آرین روبن با پیراهن بایرن مونیخ (17 آوریل، 2010) / فیلم

در چنین روزی در سال 2010 آرین روبن در جریان دیدار مقابل هانوفر اولین هت تریکش را برای بایرن مونیخ به ثبت رساند.

دانلود (7.7MB)

دیگر خبرها

  • اولین تصویر از دیدار وزاری خارجه ایران و اردن در نیویورک
  • وزیر خارجه راهی نیویورک شد
  • وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • اولین هت تریک آرین روبن با پیراهن بایرن مونیخ (17 آوریل، 2010) / فیلم
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • مقامات این کشور پیش از عملیاتِ ایران التماس می‌کردند | سفیر سوئیس به سپاه احضار شد!
  • اولین تصویر باکیفیت از اصابت موشک سپاه به شلاخیم مقر امنیتی اسرائیل
  • اولین تصویر از اصابت موشک سپاه به مقر امنیتی اسرائیل | صدای ما را به خوبی در «شلاخیم» شنیدید
  • اولین گفت‌وگوی وزیران دفاع آمریکا و چین