Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@20:49:48 GMT

کشف دو محموله قاچاق در شاهین‌شهر

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۴۶۰

کشف دو محموله قاچاق در شاهین‌شهر

ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه، از کشف دو محموله قاچاق پنهان شده در خودرو شخصی و اتوبوس مسافربری خبر داد.

حسین بساطی در گفت‌وگو با ایسنا بر حفظ امنیت و آرامش شهروندان در امور اجتماعی و اقتصادی تأکید و اظهار کرد: در بازرسی پلیس راه شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، محموله‌های کالای قاچاق به ارزش حدودا ۱۰۰ میلیون تومان، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توقیف اقلام کشف شده، تصریح کرد: یک دستگاه اتوبوس مسافربری، اقلام لوازم خانگی قاچاق شامل چهار دستگاه ماشین لباسشویی،  دو دستگاه تلویزیون LED، سه بسته انواع لباس و خودروی پژو پارس، یک دستگاه موتورسیکلت یاماها ۴۰۰ سی سی را حمل می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان، گفت: رانندگان هر دو خودرو برای بررسی بیشتر و تکمیل پرونده به مراجع قضاییفرستاده شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشف قاچاق شاهين شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال مواد غذایی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن مشهدی در تشریح این خبر به ایسنا گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت سایپا مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی مواد غذایی قاچاق که فاقد هرگونه فاکتور خرید و مجوز حمل بود کشف کردند.

سرهنگ مشهدی با اشاره به معرفی یک متهم به اداره تعزیرات حکومتی، افزود: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل خوب فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تصریح کرد: قاچاق کالا ضربات سنگینی به اقتصاد کشور وارد می‌کند و پلیس با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف محموله قرص ‌غیرمجاز در هندیجان
  • ۴۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور حاجی آباد-بندرعباس کشف شد
  • پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بندرعباس
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • توقیف محموله عینک‌های قاچاق در بیرجند
  • کشف محموله کمپرسور‌های قاچاق در شاهرود