Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نبی زاده مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان و رئیس ستاد یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، محمد خطیب به عنوان سخنگو و مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد برگزاری اولین یادواره بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی که با محوریت دو کشور ایران و عراق برگزار می‌شود، منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این حکم ضمن اشاره به توانمندی‌های علمی و عملی محمد خطیب، آمده است: به موجب این ابلاغ و بنا به پیشنهاد دبیر محترم یادواره، «جنابعالی» را که دارای سوابق روشن علمی و عملی در فعالیت‌های کلان فرهنگی و تبلیغی هستید، به سمت «سخنگو و مدیر کمیته اطلاع‌رسانی ستاد برگزاری اولین یادواره بین‌المللی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» تعیین و منصوب می‌شوید. برایتان در این راه به توفیق‌الله، بهترین موفقیت‌ها را آرزو می‌کنم و به تمامی همکاران حوزه ستادی و شهرستانی هماهنگی و همراهی با جنابعالی را توصیه می‌نمایم.

پیش از این مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان طی حکمی سید علی موسوی با سابقه سرپرست معاونت راهبردی امور دولت و مجلس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را به عنوان دبیر ستاد برگزاری این یادواره بین المللی منصوب کرده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده پیش تر در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: همچنان که استان خوزستان به عنوان کربلای شهیدان ایران و نخستین پایگاه استقبال باشکوه از پیکر مطهر شهیدان والامقام مقاومت اسلامی خوش درخشید، اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به فضل الهی مفتخر خواهد بود همچون گذشته طلایه‌دار و پیشتاز باشد و اولین یادواره بین‌المللی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (ایران و عراق – خرمشهر) را ٢٢ اسفند ٩٨ هم‌زمان با روز ملی شهید با حضور مقامات کشوری و لشکری و نماینده مقام معظم رهبری برگزار کند.

محمد خطیب که علاوه بر عهده داری مسئولیت مدیر کمیته اطلاع رسانی دبیرخانه دائمی ستاد راهنمای زائر اربعین کشور، مؤلف، پژوهشگر و رئیس واحد مرکز آموزش الکترونیکی در دانشگاه قرآن و حدیث است، دانش آموخته علوم ارتباطات، حقوق، فلسفه و کلام اسلامی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است.

در کنار انتشار مقالات نمایه شده ملی و بین‌المللی isi، تألیف دو کتاب با عناوین «اخلاق در رسانه‌های اجتماعی» و «جایگاه اخلاق در مالکیت حقوقی و معنوی آثار» را در دست انتشار و تحریر دارد.

کد خبر 4833300

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان قاسم سلیمانی بارش برف بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام قزوین گرگان دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی شیراز بیرجند سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است

جانشین سپاه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدا در استان، گفت: در این کنگره باید راهبرد مقاومت و ایثار ترویج و تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار مصطفی مثنوی، امروز _ پنجشنبه، سی‌ام فروردین_ در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی اسرائیل به سرکنسول‌گری ایران در دمشق، با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت، اظهار کرد: شهید حجازی در همه دوران خدمت در خدمت نظام، انقلاب و اسلام بود و او و یارانش در جبهه مقاومت و مبارزه با داعش فعال بودند، امثال سیدحسن نصرالله، سیدرضی و سایر مبارزان جبهه مقاومت از جمله یاران او بوده و جان‌فشانی کردند و شهید شدند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در وصف شهید حجازی فرمایش‌های ارزشمندی داشتند و او را مغز متفکر قدس و جبهه مقاومت و بسیج دانسته‌اند، افزود: شهید حجازی علاوه بر مسئولیت در جبهه مقاومت حدود ۱۰ سال در سازمان‌های بسیج و اقشار بسیج، بسیج تخصصی، عرصه و رشته‌های مختلف ابتکار عمل به خرج داد و بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج مانند بسیج سازندگی است و مرد جهاد و خدمت بود.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهید حجازی در عرصه‌های سخت و نیمه‌سخت مقابله با جریان تجزیه‌طلب و فرماندهی سپاه چهارم و قرارگاه‌های جنوب کشور و جریان‌های الحادی کُرد و غیر کُرد در شرق کشور، اولین فرمانده قرارگاه قدس در کنار شهید سلیمانی، عمق بخشی در دهه میانی انقلاب و گسترش مفاهیم انقلاب اسلامی و دغدغه برای جبهه مقاومت و حضور او برای پشتیبانی در جبهه مقاومت، حدود ۱۰ سال در سپاه لبنان و فرماندهی میدان و خدمت و جهاد در این عرصه و جانشینی سپاه قدس از جمله مسئولیت‌ها و خدمات او است.

وی با بیان اینکه حضور در قرارگاه ثارالله و مبارزه با فتنه‌ها از دیگر سوابق شهید حجازی و محبوبیت او است، تصریح کرد: در آستانه دومین کنگره ملی قرار است ارزش و مفاهیم شهدا را گسترش بدهیم و پیوست‌های مورد انتظار رهبری معظم انقلاب و راهبرد مقاومت و ایستادگی را تبیین و ترویج دهیم و شعار با شهدا تا فتح قله‌ها را انتخاب کردیم و طبق فرمایش رهبری معظم انقلاب ما به قله‌ها نزدیک و دستیابی به قله نهایی و ظهور منجی عالم بشریت هدف غایی ما است و به برکت شهدا قله انسانیت و ارزش‌های انسانی معنا شده‌است.

مثنوی خاطرنشان کرد: ما نه در کتاب و داستان‌ها بلکه در واقعیت رشادت‌ها را دیدیم و در جبهه مقاومت حاج قاسم به حفظ جبهه «باریکه بوکمال» در نقطه‌ای که حفظ انسانیت و حریم انسانیت است، تاکید دارد، منطقه‌ای که مسلمانان و غیر مسلمانان نسبت به آن دغدغه دارند.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین قله‌ها در مکتب شهیدان قله انسانیت و فتح ارزش‌های انسانی بود و این موضوع در مکتب شهدا معنا پیدا می‌کند و با طرح‌ریزی، برنامه و عملیات در این راستا قدم برداشتند.

کد خبر 745787

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • برگزاری اولین یادواره ۱۱۴ شهدای ارتش تویسرکان
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی