Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: تمام ۱۰ دور برگردانی که رئیس جمهور به مردم این خطه قول داده‌اند در دستور کار دولت قرار دارد.

وی افزود: یکی از دلایل تاخیر در اجرای این دور برگردان ها به مسئله تملک اراضی پیرامون برمی گردد که باید با همکاری مردم و مدیران محلی برطرف شود.

اسلامی همچنین با اشاره به عدم استقبال پیمانکاران بومی از شرکت در مناقصه ساخت دوربرگردان در گلستان گفت: با همکاری سازمان راهداری و شرکت ساختمانی راهسازی عملیات اجرایی این دور برگردان ها از مسیر جدیدی در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به در دست اجرا بودن دو دوربرگردان در گلستان زمان بهره‌برداری از این طرح های ترافیکی را به پس از بازدید میدانی خود از این مناطق موکول کرد کرد.

وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز برای بازدید از پروژه‌های استان گلستان وارد گرگان شد.

کد خبر 4833301

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی بارش برف بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام قزوین گرگان دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی شیراز بیرجند سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گامی برای توسعه روابط پرمنفعت تهران و اسلام آباد

 در چند دهه گذشته غرب با استفاده از اوضاع افغانستان تسلط بیشتری بر پاکستان پیدا کرد، اما بعد از شکست آمریکا در افغانستان طبعا تا حدودی دولت پاکستان این امکان را پیدا کرد که نسبت به گذشته بتواند تصمیمات مناسبتی را در رابطه با ایران اتخاذ کند.   بویژه آنکه دولت سیزدهم از ابتدای استقرار سیاست همکاری، افزایش مبادلات و دیپلماسی فعال با همسایگان را جزو سیاست خود قرار داد و به همین دلیل طی یکی دو سال گذشته برنامه سفر رئیس جمهور مطرح بود، اما بنا به دلایلی از منظر سیاسی و بین المللی و منطقه‌ای این سفر عملی نشد، اما در مقطع کنونی به نظر می‌رسد شاید بهترین فرصت برای جمهوری اسلامی بود که در این سفر هم در ارتباط همکاری‌ها و مبادلات دوجانبه تصمیمات مهمی گرفته شود و هم در مورد مسائل منطقه‌ای.   همچنین قرائن نشان می‌دهد دولت پاکستان با توجه به تحولات اخیری که روی داده عملا تمایل بیشتری نسبت به توسعه همکاری‌ها با ایران در زمینه‌های مختلف را در مقایسه با دوره‌های گذشته داشته باشد.   از این رو می‌توان پیشبینی کرد که سفر رئیس جمهور به پاکستان موفقیت آمیز باشد بویژه اگر مقامات دو کشور بتوانند در زمینه‌های امنیتی و دفاعی همکاری‌های بیشتری را تعریف کنند قطعا برای دو دولت مزایایی دارد که شاید در میان همسایگان کمتر چنین تعاملاتی اتفاق بیفتد.   خوشبختانه دولت سیزدهم هم دراین زمینه مقدمات و تمهیدات خوبی را فراهم کرده است و به نظر می‌رسد که در این سفر دو کشور بتواند شرایط را برای همکاری‌های بیشتر فراهم کنند.    نکته‌ای که معمولا در این گونه سفر‌ها تکرار می‌شود موضوع پیگیری جدی در اجرای توافقات و مذاکرات و توسعه روابط با دستگاه‌های مختلف صورت گیرد. این کار حتما باید انجام شود و به صرف سفر و امضای یادداشت تفاهم، قرارداد و بیانیه اکتفا نشود.    در شرایط کنونی یکی از زمنیه‌های خوبی که در حوزه همکاری میان ایران و پاکستان می‌تواند مورد توجه جدی قرار گیرد همکاری‌های مرزی و بازارچه‌های مرزی است. همچنین موضوع گردشگری هم یکی ازحوزه‌هایی است که باید مورد توجه دو دولت قرار گیرد. در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون در پاکستان زندگی می‌کنند که بسیار علاقمندند به زیارت اماکن مقدسه ایران بیایند و این نکته مهمی است که متاسفانه تاکنون چندان به آن پرداخته نشده و امیدوارم که در این سفر این مساله از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گیرد و تصمیم جدی برای مهیا کردن تسهیلات لازم و گسترش روابط مردمی و همسایگی میان دو کشور اتخاذ شود.   اگر روابط ایران و پاکستان توسعه پیدا کند قطعا در تعاملات جمهوری اسلامی با کشور‌های آسیای میانه و افغانستان اتفاقات مثبتی خواهد افتاد.   در اینجا باید این نکته را متذکر شد که به دلیل اشتراکات فرهنگی مساله زبان، ادبیات، شعر، هنر و تاریخ تمدن اسلامی شرایط بخوبی مهیا است تا زمینه مراودات میان دو ملت از منظر فرهنگ فراهم شود.

دیگر خبرها

  • گامی برای توسعه روابط پرمنفعت تهران و اسلام آباد
  • ساخت هتل در بوستان‌های تهران، هنوز قطعی نیست
  • بازوی رباتیک جایگزین نیروی کار انسانی می‌شود + فیلم
  • امنیت و ایمنی اراضی کوره معک باید در دستور کار قرار گیرد
  • عملیات راهسازی در قطعه رانشی کیلومتر ۱۱ بزرگراه ایلام مهران شتاب می گیرد
  • گلستان رتبه نخست کشور در تملک زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • تحول آبی در استان اردبیل با تکمیل بزرگترین سد مخزنی شمال غرب کشور
  • پیگیری اختصاص عوارض ساخت و ساز در شهرک‌های مسکونی به آموزش و پرورش در گلستان
  • پروژه دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید دانشگر سمنان افتتاح شد
  • عملیات راهسازی در قطعه رانشی بزرگراه ایلام- مهران شتاب می‌گیرد