Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@11:09:19 GMT

سلامت کامل محصولات لبنی مازندران

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۵۰۰

سلامت کامل محصولات لبنی مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، گفت: متاسفانه در روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر عدم سلامت شیر و محصولات لبنی در فضای مجازی مطرح شده که بنده به مردم مازندران اطمینان می‌دهم محصولات تولیدی واحد‌های لبنی مازندران در سلامت کامل بوده و آنرا با اطمینان مصرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: ما در برهه زمانی خاصی به سر برده و در جنگ همه جانبه‌ی اقتصادی با دول استکباری به سر می‌بریم و دشمنان ما در صددند که به فضای تولیدات ما ضربه وارد کنند لذا با ایجاد چنین شایعاتی و دامن زدن به آن در پی تخریب تولیدات داخل هستند.

قوانلو با اشاره به اینکه در روند تولیدات محصولات لبنی دستگاه‌های متعددی از قبیل بهداشت، استاندارد، کارشناسان دانشگاه‌های علوم پزشکی بصورت مستمر در واحد‌های تولیدی حضور داشته و بر آن نظارت می‌کنند، گفت: اگر مشکلی در زمینه بهداشتی و سلامت این محصولات وجود داشته باشد بدواً و قبل از خروج از واحد‌ها با این مساله برخورد خواهد شد ضمن اینکه ما تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر آلوده بودن محصولات لبنی از سوی دستگاه‌های ناظر استان نداشته ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: هم اکنون کارخانجات تولیدی محصولات لبنی مازندران سهم بسیار زیادی در تامین مواد لبنی کشور را داشته ضمن اینکه محصول اول مازندران در زمینه صادرات، مواد لبنی بوده به گونه‌ای که در سال‌های اخیر میزان قابل ملاحظه‌ای از محصولات تولیدی استان به کشور‌های اروپایی، آمریکایی، آسیایی با آن سخت گیری‌هایی که در سلامت محصولات غذایی به خرج می‌دهند صادر می‌شود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن محصولات لبنی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ دولت اسماعیل زاده افزود: ۱۲ واحد تولیدی در این شهرستان در سال ۱۴۰۲ راکد اعلام شده بود که نیمی از آن احیا و به چرخه تولید برگشت.
وی گفت: مشکلات مالی از دلیل اصلی راکد بودن این واحد‌های تولیدی بود که با حمایت‌های ویژه دولت و پرداخت تسهیلات مشکلات آنها برطرف شد.
وی بیان کرد: مجوز کشتارگاه صنعتی شیروان و گاوداری هزار راسی با هدف تکمیل زنجیره گوشت قرمز اخذ شد و راه اندازی طرح‌های در حال ساخت کارپید کلسیم، فرو آلیاژ، ریسندگی کتان و سایر طرح‌ها تسریع می‌شود.
۹۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی شهرستان شیروان با هزار و ۴۰۰ نفر اشتغالزایی در حال فعالیت است.

دیگر خبرها

  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • تولید نان کامل در ۶ نانوایی زنجان
  • پزشکان عوارض و اشتباهات دارویی را اطلاع دهند
  • رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند
  • خط تولید پروتز‌های مفصل زانو و لگن گشایش یافت