Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی ‍رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد انتخابات با تأکید بر محوریت قانون اظهار داشت: ما مجری برگزاری انتخابات هستیم و هر گونه تخلف از سوی برگزار کنندگان انتخابات ضربه بزرگی به اعتماد عمومی وارد خواهد کرد و با متخلف برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: حفظ سلامت و امنیت انتخابات از وظایف اصلی مجریان انتخابات است و با در نظر گرفتن این دو اصل امیدواریم زمینه اعتماد عمومی و به تبع آن حضور حداکثری را فراهم نماییم.

مردانی، آموزش مجریان قانون انتخابات و بهره جویی از بسته‌های فن آوری اطلاعات و دستگاه‌های احراز هویت را از عوامل برگزاری هر چه بهتر انتخابات برشمرد و اضافه کرد: با برگزاری دوره‌های آموزشی به ویژه برای عوامل حاضر در شعب رأی در روز انتخابات می ‎توان گام بزرگی در اجرای صحیح و همه جانبه قانون و به حداقل رساندن تخلفات برداشت.

او ادامه داد: تفویض اختیارات در سطح شهرستان، توزیع درست و به جا تعرفه‌ها تماماً باید قانونمند و اعتماد آفرین باشند تا بتوانیم از هر گونه بی نظمی و شبهه جلوگیری کنیم.

لیلا محمدیان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: تمامی هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند انجام شد.

او افزود: فرمانداران همکاری و مشارکت حداکثری بین ادارات را قبل و حین انتخابات در دستور کار قرار دهند تا بتوانیم شاهد کاهش چشمگیر هزینه‌ها باشیم.

محمدیان، ماده ۱۱ انتخابات را فصل الخطاب تمام ادارات و ارگان‌های دولتی قرار داد و تأکید کرد: تمامی ظرفیت ادارات و ارگان‌ها باید در اختیار ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی قرار بگیرد تا شاهد انسجام و سرعت در روز برگزاری انتخابات باشیم.

او همچنین شناسایی نقاط صعب العبور و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم را خواستار شد و گفت: با تقسیم کار و همکاری ادارات می‌توانیم زمینه انتخاباتی سالم و قانون محور را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس امنیت انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند

رضا سابکی  گفت: علاوه بر محکوم کردن اقدام یادشده، آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر احترام و اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.

سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیاء اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.

وی اضافه کرد: از همه دلسوزان نظام تعلیم و تربیت، به ویژه اولیاء محترم دانش‌آموزان تقاضا دارم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولین آموزش و پرورش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند