Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@07:59:01 GMT

خواننده لس‌آنجلسی در تهران دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۵۲۴

صراط:

سرهنگ خسروی از دستگیری «سامان» خواننده لس‌آنجلسی در یکی از کافه‌های شمال تهران در حال اجرای آواز خوانی خبر داد.

سرهنگ خسروی رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دستگیری خواننده لس‌آنجلسی به نام «سامان» در تهران گفت: «سامان» خواننده لس‌آنجلسی که بعد از ورودش به کشور سال‌ها در تهران زندگی می‌کرد، شب گذشته در یکی از کافه‌های شمال تهران در حال اجرای آوازخوانی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خواننده لس آنجلسی سامان دستگیر کافه تهران صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش

وزارت کشور ترکیه امروز (سه‌شنبه) از بازداشت ۱۴۷ فرد به اتهام همکاری با داعش در این کشور خبر داد.   به گزارش ایرنا، «علی یرلی‌ کایا» وزیر کشور ترکیه در این باره اعلام کرد که در عملیات «بزدوغان-۱۷» علیه گروه تروریستی داعش در «ساکاریا»، ۱۴۷ مظنون دستگیر شدند.   وزیر کشور ترکیه گفت: نیروهای امنیتی کشور از اول ژوئن ۲۰۲۳ تا ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ خرداد ۱۴۰۲ تا ۶ فروردین ۱۴۰۳)، هزار و ۳۲۹ عملیات علیه گروه تروریستی داعش ترتیب داده‌اند که در نتیجه ۲ هزار و ۹۱۹ مظنون دستگیر شده‌اند.   یرلی‌کایا در ادامه افزود: ۶۹۲ نفر از افراد مذکور بازداشت، ۵۳۱ نفر به شرط کنترل قضایی آزاد شدند و روند رسیدگی قضایی ۱۸۷ نفر از آنان ادامه دارد.   وزیر کشور ترکیه بار دیگر بر مبارزه قاطعانه ترکیه با معضل تروریسم تاکید کرد.   نیروهای امنیتی ترکیه به صورت مداوم پیگرد و بازداشت عناصر و هواداران تشکیلات تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور را در دستور کار دارند. این گروه تروریستی بارها مسوولیت عملیات تروریستی مختلفی را در ترکیه به عهده گرفته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری در کوهدشت
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روستای نصرآباد
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • اجراهای متفاوت یک خواننده که وایرال شد
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • سیستان و بلوچستان میزبان بیش از ۲ هزار نفر مسافر ورودی نوروزی در ۲ روز شد
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع