Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی عملکرد رونالدو در دیدار یوونتوس برابر آ اس رم را مشاهده می کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما عملکرد کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس در دیدار برابر آ اس رم را آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

از زمان رسیدن ششمین توپ طلا به لیونل مسی، کریستیانو رونالدو دچار تحول ویژه ای شده و در هفته های اخیر نمایش فوق العاده ای ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره پرتغالی و ۳۴ ساله یوونتوس امشب در دقایق ابتدایی دیدار مقابل رم با یک نفوذ تماشایی و ضربه ای زمینی و دقیق به گوشه دروازه، گل اول تیمش را به ثمر رساند و در پیروزی ۱-۳ تیمش نقش آفرینی کرد.

کریستیانو رونالدو سال ۲۰۲۰ را به بهترین شکل ممکن آغاز کرده و در چهار بازی امسال تا امشب، هفت بار دروازه رقبا را باز کرده که عملکرد فوق العاده ای به شمار می آید.

اما درخشش ستاره پرتغالی از اواخر سال گذشته آغاز شده بود و او مجموعا از ده بازی اخیر ۱۳ بار موفق به گلزنی شده و این فرم درخشان یوونتوس را به فتح همه عناوین در سال جاری امیدوار ساخته است. بیانکونری برای فتح لیگ قهرمانان در ۳۳ سالگی رونالدو را جذب کرد و آنها امسال از هر فصل دیگری برای تصاحب این عنوان امیدوارتر هستند.

اگر کریستیانو رونالدو همین روند را تا پایان سال ادامه داده و در ترکیب یوونتوس و ادامه تیم ملی پرتغال به موفقیت دست یابد، می تواند در پایان سال ۲۰۲۰ و در سن ۳۴ سالگی، برای ششمین بار فاتح توپ طلا شده و دوباره به لیونل مسی برسد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونالدو یوونتوس آ اس رم آ اس رم جام حذفی ایتالیا رونالدو عملکرد رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به ۱۰ فوتبالیست پردرآمد جهان

اسامی ۱۰ فوتبالیست پردرآمد جهان اعلام شد.

به گزارش فارس، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه از پردرآمدترین ورزشکاران جهان هستند اما آنها در بین همتایان فوتبالی خود در چه جایگاهی قرار دارند؟ در اینجا نام 10 ورزشکار پردرآمد برتر در فوتبال جهان تنها با در نظر گرفتن حقوق سالانه آورده شده است.

۱. کریستیانو رونالدو ۱۳۷ میلیون پوند برای هر سال

۲. نیمار ۸۶ میلیون پوند برای هر سال

۳. کریم بنزما ۸۵ میلیون پوند برای هر سال

۴. کیلیان امباپه ۶۲ میلیون پوند برای هر سال

۵. لیونل مسی ۵۵ میلیون پوند برای هر سال

۶. ریاض محرز ۴۵ میلیون پوند برای هر سال

۷. سادیو مانه ۳۵ میلیون پوند برای هر سال

۸. اوسکار ۳۰ میلیون پوند برای هر سال

۹. کولیبالی ۳۰ میلیون پوند برای هر سال

۱۰. هری کین ۲۱ میلیون پوند برای هر سال

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 10فوتبالیست پردرآمد دنیادر سال ۲۰۲۴؛ کریستیانو رونالدو همچنان دست نیافتنی رونالدو جان خوش آمدی ؛ منتظر نیمار و بنزما هم هستیم ...

دیگر خبرها

  • تصاویر رونالدو با ریش بلند جنجالی شد + عکس
  • رونالدو و تکذیب تصویر جنجالی در اینستاگرام!
  • پلی به گذشته - سوپر گل تماشایی کریستیانو رونالدو به پورتو (2009/4/15) / فیلم
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان
  • اتفاق بی‌سابقه برای مسی و رونالدو | آمارسازان محروم از جام
  • دیدار وزیر ورزش و زنوزی در هتل رونالدو! (عکس)
  • نگاهی به ۱۰ فوتبالیست پردرآمد جهان
  • رضایت آلگری از نمایش شاگردانش در داربی تورین
  • عکس| اتهام جدید به کریستیانو رونالدو در عربستان
  • یک باشگاه پرتغالی مشتری کریستیانو رونالدو شد