Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح کارآفرین‌ شو در مرکز استان با همین نام و در شهرستان‌ها نیز با عنوان «کاروان کارآفرین‌شو» هم‌اکنون با موفقیت در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه جوانان در امر خوداشتغالی با توجه به ظرفیت شهر محل سکونت‌شان در این طرح مشارکت کنند، افزود: ما نیز در این راستا از جوانان علاقه‌مند حمایت می‌کنیم و با توجه به اینکه یک طرح نوپاست در مرحله اول با دانشگاه‌های صنعتی، فنی و حرفه‌ای و علمی کاربردی استان و سازمان فنی حرفه‌ای تفاهم‌نامه همکاری منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح شهرهای مهاباد و بوکان نسبت به سایر شهرهای استان پیشتاز هستند، گفت: اشتغال پایدار روستایی براساس مصوبه دولت از سال ۱۳۹۷ شروع شده است و صندوق کارآفرینی امید از آن حمایت می‌کند.

«آخوندزاده» اظهار داشت: هم‌اکنون طرح ملی یک روستا، یک محصول، با هدف روستای بدون بیکار و با حمایت از صندوق‌های خُرد محلی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در راستای حمایت از اشتغال پایدار در سطح استان است، گفت: امسال ۱۸۰ میلیارد ریال از محل صندوق کارآفرینی امید استان برای اشتغال پایدار و ۶۰ میلیارد ریال نیز برای طرح‌های «یک روستا، یک محصول» تسهیلات پرداخت شده‌است. 

وی بیان کرد: میاندوآب نیز در رابطه با پرداخت تسهیلات اشتغال‌ پایدار وضعیت مطلوبی دارد به طوری که در سال گذشته ۱۸۵ درصد اعتبارات در این شهرستان جذب شد.

وی اضافه کرد: امسال نیز با اجرای طرح‌های خوب تاکنون بالای ۱۰۰ درصد اعتبارات در این شهرستان جذب شده‌ است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای برنامه ملاقات عمومی در شهرهای استان افزود: در اجرای این برنامه در شهرستان میاندوآب حدود ۳۵ نفر مراجعه کردند که بیشتر مطالبه‌ آنان در رابطه با اشتغال بود.

صندوق کارآفرینی امید، بر اساس رویکرد جدید حمایت از کسب و کارهای خرد بازارمحور با روش تامین مالی خرد، وظایف مهم و مغفول مانده‌ای را در زنجیره حمایت‌های دولتی از تولید در بخش خصوصی برعهده داشته است.

برچسب‌ها تولید داخلی میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تولید داخلی میاندوآب تولید داخلی میاندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلال محمودیان مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان عنوان کرد: از طریق این صندوق در سال ۱۴۰۲ پنج هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته ۱۳۳ میلیارد تومان بوده، افزود: حدود ۶۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد ۳۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: ۳۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ ۸۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.
وی ادامه داد: ۲۳ میلیارد تومان به تعداد ۷۹۹ مورد نیز در زمینه کمک به تامین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان و به تعداد ۲۶۹ فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان تصریح کرد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به ۳۳۲ نیازمند پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898940

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه