Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@01:04:29 GMT

اجتماع دختران حاج قاسم در مشهد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۶۰۳

اجتماع دختران حاج قاسم در مشهد برگزار شد

این مراسم که به میزبانی دختران شهدای مدافع حرم و جمعی از خانواده‌های شهدای بین‌المللی جبهه مقاومت از کشورهای سوریه، عراق و افغانستان برپا شده بود با مداحی و  سخنرانی استادان حوزه و دانشگاه پیرامون ویژگیهای بارز و والای سردار شهید قاسم سلیمانی و قرائت میثاق‌نامه دختران حاج قاسم پایان یافت.

مسوول برپایی اجتماع دختران حاج قاسم که همسر شهید مدافع حرم "مرتضی عطایی" است در حاشین این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این اجتماع با هدف تجدید عهد با سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت و تاکید بر استمرار راه و مکتب این شهیدان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مریم جورجانی افزود:در این مراسم حجج اسلام علی سرلک و حمیدرضا مهدوی ارفع  طی سخنانی به بیان  شخصیت و رشادت‌های سردار سلیمانی پرداختند.

در پایان این مراسم میثاق‌نامه دختران حاج قاسم توسط دختران شهدای مدافع حرم و دختران شهدای بین‌المللی جبهه مقاومت که پوشش یک رنگ و متحدالشکلی را بر تن داشتند قرائت شد.

در بخشی از این میثاق نامه آمده است: اگر مالک اشتر زمان از میان ما رفت اما ما دختران سردار،  زینب وار ایستاده‌ایم و  عهد می‌بندیم که تا جان در بدن داریم آمریکا و همدستانش همچون اسرائیل را دشمنان خود بدانیم و قول می‌دهیم که در مسیر اهداف و تعالی کشور  همچون پدرانمان پشت سر رهبر عزیزمان ایستاده‌ایم و با شعار یا زینب تا پای جان به ایستادگی و مقاومت خود ادامه خواهیم داد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 افغانستان خانواده سوریه مشهد آمریکا قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

در آستانه روز ارتش نیروهای ارتش مستقر در کرمان با حضور در گلزار شهدا با سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069768 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا