Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@02:05:57 GMT

مقتدی صدر در آستانه تظاهرات ضد آمریکایی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۶۳۲

مقتدی صدر در آستانه تظاهرات ضد آمریکایی

مقتدی صدر در توئیتی خاطر نشان کرد: زمان وطن فرا رسیده و زنگ ساعت استقلال و حاکمیت به صدا درآمده است.

وی خطاب به مردم عراق گفت:: مژده باد بر شما به عراق مستقلی که صالحان بر آن حکومت خواهند کرد.

رهبر جریان صدر شب گذشته وارد نجف اشرف شد، قرار است با فراخوان وی و حمایت اکثریت گروه‌ها از آن، فردا جمعه تظاهرات «میلیونی» علیه آمریکا در عراق برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مقتدی صدر عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده در حمایت از فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، هزاران نفر از مردم استان صعده امروز جمعه در تظاهراتی گسترده برای حمایت از مردم مظلوم غزه به خیابان ها آمدند.

این تظاهرات با عنوان «نبرد ما تا زمان پیروزی غزه ادامه خواهد داشت» برگزار شد و هزاران نفر از اهالی این استان در آن شرکت کردند.

این در حالی است که روز گذشته دبیرکل جنبش انصار الله یمن درباره تازه‌ترین تحولات منطقه و فلسطین اشغالی سخنرانی کرد. «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» در این سخنرانی گفت: مردم فلسطین در حالی که مجاهدت و صبر پیشه کردند و از ظلم، محاصره و گرسنگی رنج می‌بردند، ماه رمضان را روزه گرفتند و آن را گرامی داشتند. با استناد به تمام ملاحظات، یاری مردم فلسطین مسؤولیت بزرگی بر گردن امت است.

وی افزود: موضع رسمی اکثر کشورهای عربی و اسلامی بی تفاوتی در قبال کمک به ملت فلسطین بوده است. برخی کشورها سهل انگاری می‌کنند، عده‌ای در تجاوز هم‌دست هستند و برخی هم به دشمن در جنبه‌های مختلف کمک می‌کنند و با آن شریک هستند. این طبقه‌بندی در میان امت، مسأله جدیدی نیست بلکه در سنت خداوند متعال در طول تاریخ وجود داشته است.

کد خبر 6082387 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • انفجار در پایگاه حشدالشعبی در استان بابل عراق
  • تظاهرات ادامه دار اردنی‌ها در حمایت از فلسطین + فیلم
  • تظاهرات حمایتی از عملیات موشکی علیه اسرائیل
  • تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده در حمایت از فلسطین
  • جوزپ بورل: در آستانه جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه هستیم
  • درخواست مقتدی صدر از عربستان برای بازسازی قبرستان بقیع
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • تظاهرات مردم فنلاند در حمایت از غزه+ فیلم
  • (تصاویر) تظاهرات حامیان فلسطین در تورنتوی کانادا
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج