Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@02:05:54 GMT

گالری‌های دیدنی آخر هفته مشهد کدامند؟

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۶۳۳

گالری‌های دیدنی آخر هفته مشهد کدامند؟

ایسنا/خراسان رضوی تعطیلات آخر هفته فرصت خوب و مغتنمی برای بازدید از نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری است و نگارخانه‌های مشهد نیز با برگزاری این نمایشگاه‌ها، آخر هفته خوبی را برای هنرمندان و علاقه‌مندان به هنرهای مختلف فراهم می‌آورند.

«سیمای نور» در نگارخانه رضوی، «آبریز» در نگارخانه حامی، «گذر از خاکی» در گالری رادین، «بگذار باران ببارد» در نگارخانه اشراق، «راه رفته» در نگارخانه رضوان و «یاس کبود» در نگارخانه رضوان، 6 نمایشگاهی است که در این آخر هفته در سطح شهر برگزار می‌شود و بازدید از این نمایشگاه‌ها نیز برای عموم آزاد و رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به جرئیات برگزاری و افتتاح این نمایشگاه‌ها می‌پردازیم. 

«سیمای نور»

«سیمای نور»: نمایشگاه انفرادی آثار قرآنی استاد هاشم طلاییان است که چهارشنبه، دوم بهمن ماه، ساعت 10 صبح در نگارخانه رضوی افتتاح شده و نمایشگاه تا 22 بهمن ماه، هر روز از ساعت 8 تا 17 میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است. نگارخانه رضوی در حرم مطهر رضوی، صحن کوثر، موزه مرکزی آستان قدس رضوی واقع شده است.

«آبریز»

«آبریز»: نمایشگاه نقاشیِ گروهی است که سه‌شنبه یکم بهمن ماه در نگارخانه حامی افتتاح شده و بازدید از این نمایشگاه تا جمعه چهارم بهمن ماه، هر روز از ساعت 17 تا 20 ادامه دارد. کیوریتور این نمایشگاه نقاشی، ساناز شهرکی است و تمامی درآمد نگارخانه از این نمایشگاه، صرف کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان خواهد شد.

در این نمایشگاه گروهی نقاشی آثار مهری عزتی‌مقدم، ریحانه لطفیان، سوزان میرشاهی، مهدی عظیمی، لیلا ماهرو، سمانه علی‌زاده، حسین علی‌زاده، زهرا موسوی، ساناز شهرکی، سعیده دهقانی، مونا مهردادیان، زهرا خادم، مریم رحمتی و... به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین آثار کلکسیون هنری حامی از سهیلا آگاه، سید مرتضی اسحاقی، سیده زهرا جوادزاده، زهرا فرهی، نفیسه دولت‌آبادی، سپیده جعفری، مینا مشایخی، احسان احمدی، زهرا موسوی، مهری عزتی‌مقدم، یاسمین اخوی‌زاده، هانیه قربان‌زاده و... به نمایش گذاشته خواهد شد. نگارخانه حامی در بلوار وکیل‌آباد، بلوار لادن 7، پلاک 8 واقع شده است.

«گذر از خاکی»

«گذر از خاکی»: نمایشگاه انفرادی نقاشی است که جمعه چهارم بهمن ماه، ساعت 17 تا 20 در نگارخانه رادین افتتاح خواهد شد و بازدید از آن تا چهارشنبه 9 بهمن ماه ادامه دارد. در این نمایشگاه منتخب آثار امیرمهدی وثوق به نمایش گذاشته خواهد شد. نگارخانه رادین در بلوار سجاد، حامد جنوبی 12،پلاک 108 واقع شده است.

«بگذار باران ببارد»

«بگذار باران ببارد»: نمایشگاه آثار نقاشی، کاریکاتور و تصویرسازی محمود آزادنیا به نفع مردم سیستان و بلوچستان و در راستای کمک به آسیب‌دیدگان سیل اخیر است که جمعه چهارم بهمن ماه، ساعت 17 در نگارخانه اشراق افتتاح خواهد شد.

نمایشگاه نقاشی «بگذار باران ببارد» از چهارم بهمن ماه تا جمعه یازدهم بهمن ماه، هر روز از ساعت 17 تا 21 میزبان علاقه‌مندان و هنردوستان است. نگارخانه اشراق در بلوار هاشمیه، حدفاصل هاشمیه 20 و 22، حوزه هنری خراسان رضوی واقع شده است.

«راه رفته»

«راه رفته»: نمایشگاه آثار هنری مینو نصیرزاده است که در قالب طراحی، نقاشی، عکاسی، چاپ دستی و گرافیک جمعه چهارم بهمن ماه ساعت 17 در نگارخانه رضوان افتتاح خواهد شد.

این نمایشگاه نقاشی از جمعه چهارم بهمن ماه افتتاح و تا پنج‌شنبه دهم بهمن ماه هر روز صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 19 میزبان علاقه‌مندان و هنردوستان است. نگارخانه رضوان در بلوار کوهسنگی، کوهسنگی 17، شماره 16 واقع شده است.

«یاس کبود»

«یاس کبود»: نمایشگاه آثار شکسته نستعلیق هنرجویان استاد علی‌اکبر رضوانی است که به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) روز شنبه، 28 دی ماه در نگارخانه رضوان افتتاح شده و بازدید از آن تا روز پنج‌شنبه، سوم بهمن ماه صبح‌ از ساعت 9 تا 13 و عصر از ساعت 16 تا 19 ادامه دارد.

در این نمایشگاه خوشنویسی آثار محدثه آدمیان، لیلا اعلمی، فائزه ایزدی، جواد براتی، علی‌اکبر زرقی، محسن زحمتکش، شراره شیرنگی، هاشم صحراگرد، سید عمادالدین عصمتی، معصومه قلعه‌نوی، باربارا کسرایی، عصمت نرگسی و ملیحه نورزادیان به نمایش گذاشته خواهد شد. نگارخانه رضوان در بلوار کوهسنگی، کوهسنگی 17، شماره 16 واقع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرترددترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟

ایتنا - فرودگاه هارتسفیلد-جکسون در آتلانتای آمریکا با تردد حدود ۵.۲ میلیون نفر مسافر در سال ۲۰۲۴ به عنوان پرترددترین فرودگاه جهان شناخته شد.
موسسه OAG Aviation، در آخرین گزارش عملیات ترافیک هوایی خود که فاصله زمانی ۱ تا ۳۰ آوریل را پوشش می‌دهد، اعلام کرد که فرودگاه هارتسفیلد-جکسون در آتلانتای آمریکا با تردد حدود ۵.۲ میلیون نفر مسافر در سال ۲۰۲۴ به عنوان پرترددترین فرودگاه جهان شناخته شد.

فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB) با خدمت‌رسانی به ۴.۸ میلیون مسافر در آوریل سال ۲۰۲۴ رتبه دوم شلوغ‌ترین فرودگاه‌های جهان را از نظر تعداد مسافران بین‌المللی کسب کرد.

فرودگاه بین‌المللی توکیو در ژاپن با ۴.۵ میلیون نفر مسافر و فرودگاه هیترو لندن با ۴.۲ میلیون نفر مسافر در رتبه‌های سوم و چهارم این فهرست جای گرفته‌اند.

 
فرودگاه دالاس-فورت ورث در آمریکا با ۴.۱ میلیون نفر مسافر، فرودگاه بین‌المللی استانبول ترکیه با ۴ میلیون نفر مسافر، فرودگاه بین‌المللی بایون گوانگ‌ژو در چین با ۴ میلیون نفر مسافر و فرودگاه دنور آمریکا با ۳.۹ میلیون نفر مسافر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

فرودگاه بین‌المللی شیکاگوی آمریکا با ۳.۸ میلیون مسافر جایگاه نهم را به خود اختصاص داده است و جایگاه دهم با ۳.۷ میلیون مسافر به فرودگاه بین‌المللی پودنگ شانگهای چین تعلق گرفته است. 

 

دیگر خبرها

  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • پرترددترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • «نویزآف» در گالری بام
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود