Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@23:48:55 GMT

دوست دارم محمدرضا فروتن نقشم را بازی کند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۶۵۰

دوست دارم محمدرضا فروتن نقشم را بازی کند

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نماز جمعه هفته گذشته تهران با حواشی و اتفاقات بسیاری همراه شد که یکی از این حواشی  تصویری از محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم بود که به همراه خانواده اش در نماز جمعه تاریخی تهران به امامت رهبرمعظم انقلاب شرکت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تصویر کفش‌هایی که ظاهرا از برندی خاص با قیمتی بالا دیده می‌شد، مورد توجه کاربران فضای قرار گرفت و به سرعت سوژه شبکه‌های اجتماعی شد؛ کفش‌هایی که به گفته عده‌ای چند صد دلاری قیمت دارد و یک برند آمریکایی است.

به تازگی گفت‌وگویی از  آذری جهرمی با مصطفی امامی در‌ برنامه رادیویی پشت صحنه در فضای مجازی منتشر شده است که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به حواشی مطرح شده در خصوص کفش‌های لاکچری اش پاسخ می‌دهد.

همچنین جهرمی در پاسخ به سوال مجری که از او می‌پرسد دوست دارد چه بازیگری نقش شخصیتش را بازی کند می‌گوید: «اگر قرار باشد فیلمی در مورد من ساخته شود دوست دارم محمدرضا فروتن نقشم را بازی کند» در ادامه می‌توانید بخشی از این گفت‌وگو را مشاهده کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات گفتگوی رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز پس از تساوی ۱-۱ در نیمه اول مقابل فولام، موفق شد در ۴۵ دقیقه دوم دو گل زیبا به ثمر برساند و ۳ امتیاز بازی را کسب کنند. آنها حالا هم‌امتیاز (۷۴) آرسنال صدرنشین هستند و امیدوارند که منچستر سیتی ۷۳ امتیازی برابر برایتون متوقف شود. یورگن کلوپ در نشست خبری پس از بازی امروز، در مورد شرایط تیمش یا خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

برد امروز؟
یک نمایش منطقی و در حد نام لیورپول داشتیم. ما دو بازی قبلی خارج از خانه را برده‌ایم، نمی‌توانم بیشتر از این از تیمم بخواهم. به‌خصوص امروز، عملکرد واقعاً خوب بود.

دربی مرسی‌ساید در هفته بعد؟
واقعاً سخت است. این بازی واقعا برای هر دو تیم خاص است. آنها (اورتون) وقتی در آنجا حاضر می‌شویم حیوان متفاوتی هستند، اما ما از آنها عبور خواهیم کرد.

نظری درباره عملکرد بازیکنان؟
نمایش همه آنها را دوست داشتم. بازی گزینه‌های تعویضی را دوست داشتم. وضعیت تیمی ما خوب است. همه خوب هستند. ما به همه آنها نیاز داریم. آنها تاکنون کارهای شگفت‌انگیزی انجام داده‌اند و ما می‌خواهیم در بازی‌های آخر هم این روند را ادامه دهیم. ما تسلیم نمی‌شویم و تا آخرین لحظه می‌جنگیم.

واکنش خوب لیورپول به گل مساوی فولام؟
چرا نباید واکنش نشان می‌دادیم؟ به‌نظرتان چگونه به جایگاهی که امروز هستیم رسیده‌ایم؟

بردن اورتون و تحت فشار قرار دادن سیتی؟
فکر می‌کنید سیتی چنین فشاری را احساس می‌کند؟ آنها در چند سال گذشته همه چیز را برده‌اند. نمی‌دانم و برایم مهم نیست. ما روی خودمان تمرکز می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • (عکس) امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • شب عملیات کجا بودی؟
  • خاطره مسعود فروتن از چگونگی ورود افراد به جعبه رادیو + فیلم
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • 11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟