Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@07:57:23 GMT

اجتماع دختران حاج قاسم در مشهد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۶۵۴

اجتماع دختران حاج قاسم در مشهد برگزار شد

آیین نمادین اجتماع "دختران حاج قاسم" با حضور هزار و ۵۰۰ دختر مشهدی به میزبانی جمعی از دختران شهدای مدافع حرم امروز در مشهد برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، این مراسم که به میزبانی دختران شهدای مدافع حرم و جمعی از خانواده‌های شهدای بین‌المللی جبهه مقاومت از کشورهای سوریه، عراق و افغانستان برپا شده بود با مداحی و  سخنرانی استادان حوزه و دانشگاه پیرامون ویژگیهای بارز و والای سردار شهید قاسم سلیمانی و قرائت میثاق‌نامه دختران حاج قاسم پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول برپایی اجتماع دختران حاج قاسم که همسر شهید مدافع حرم "مرتضی عطایی" است در حاشین این مراسم گفت: این اجتماع با هدف تجدید عهد با سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت و تاکید بر استمرار راه و مکتب این شهیدان برگزار شده است.  

مریم جورجانی افزود:در این مراسم حجج اسلام علی سرلک و حمیدرضا مهدوی ارفع  طی سخنانی به بیان  شخصیت و رشادت‌های سردار سلیمانی پرداختند.

در پایان این مراسم میثاق‌نامه دختران حاج قاسم توسط دختران شهدای مدافع حرم و دختران شهدای بین‌المللی جبهه مقاومت که پوشش یک رنگ و متحدالشکلی را بر تن داشتند قرائت شد.

در بخشی از این میثاق نامه آمده است: اگر مالک اشتر زمان از میان ما رفت اما ما دختران سردار،   زینب وار ایستاده‌ایم و  عهد می‌بندیم که تا جان در بدن داریم آمریکا و همدستانش همچون اسرائیل را دشمنان خود بدانیم و قول می‌دهیم که در مسیر اهداف و تعالی کشور  همچون پدرانمان پشت سر رهبر عزیزمان ایستاده‌ایم و با شعار یا زینب تا پای جان به ایستادگی و مقاومت خود ادامه خواهیم داد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حرم رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف از سوی نیروی انتظامی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اجتماع خواهند کرد.

این تجمع روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در صحن امام رضا علیه السلام حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام با حضور اقشار مختلف مردم قم به ویژه بانوان برپا خواهد شد.

سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور در این اجتماع حضور خواهد داشت و به ایراد سخن می‌پردازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد