Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:21:14 GMT

وزش باد در تهران پیش‌بینی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۷۵۲

وزش باد در تهران پیش‌بینی می‌شود

بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی روز پنجشنبه هواشناسی تهران، افت محسوس دما (بویژه در ارتفاعات و نیمه شمالی استان) دور از انتظار نیست.

همچنین در روز شنبه با عبور موجی نسبتا ضعیف بارش پراکنده انتظار می رود. همچنین در روزهای یکشنبه و دوشنبه افزایش پایداری جو و غبار محلی پیش بینی می شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای پنجشنبه (۴و ۲-)، جمعه( ۶ و ۲- )، شنبه (۵ و ۳-)، یکشنبه (۵ و ۲-) و دوشنبه ( ۶ و ۱- ) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورامین با ۷ درجه و فیروزکوه – امین آباد با منفی ۱۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

برچسب‌ها وضعيت هوا تهران بارش برف بارش باران اداره کل هواشناسی استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وضعيت هوا تهران بارش برف بارش باران اداره کل هواشناسی استان تهران وضعيت هوا تهران بارش برف بارش باران اداره کل هواشناسی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش دما در خراسان رضوی/بارش‌های رگباری پیش بینی شده است

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: کاهش دما از بامداد امروز در خراسان رضوی آغاز شده است و میانگین دمای استان فردا جمعه نسبت به چهارشنبه هفته گذشته حدود ۱۳ درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین بارش باران که از صبح امروز در نواحی شمالی استان آغاز شده است تا شنبه هفته آینده تداوم خواهد داشت و باران میهمان بیشتر نقاط خراسان رضوی خواهد بود.

وی عنوان کرد: بارندگی ها به دلیل کاهش دما در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف و باران خواهد بود و به دلیل رگباری بودن بارش ها امکان وقوع آبگرفتگی و رواناب در مناطق جنوبی استان دور از انتظار نخواهد بود.

آهنگرزاده خاطرنشان کرد: هم اکنون ایستگاه های قوچان، کلات و درگز میزبان بارش های بهاری هستند و به تدریج این بارش ها همه استان را فرا خواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۲ و سرخس با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۶ تا ۲۳ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد هشت درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز از ۱۴ درجه فراتر نخواهد رفت.

دیگر خبرها

  • بارش باران و کاهش دما در برخی استان‌ها
  • بارش باران و کاهش دمای برخی استان ها
  • بارش‌های رگباری در راه خراسان رضوی
  • کاهش دما در خراسان رضوی/بارش‌های رگباری پیش بینی شده است
  • پیش‌بینی بارش پراکنده در لرستان
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • پنج‌شنبه و جمعه این استان‌ها بارانی هستند
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / طلا بخریم یا نه؟
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین
  • پیش‌بینی وضعیت هوا در خوزستان