Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@23:47:15 GMT

آغاز ساخت منازل آسیب‌دیده از سیل مددجویان

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۷۸۳

آغاز ساخت منازل آسیب‌دیده از سیل مددجویان

معاون اداری و مالی کمیته امداد از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای کمک به مددجویان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان گفت: کار تعمیر و بازسازی منازل آسیب‌دیده از سیل در جنوب کشور آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، مجید باجلان در مراسم افتتاح هزار واحد مسکونی مددجویان در سیستان و بلوچستان، با اشاره به تفاهم‌نامه ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی برای مددجویان در سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی  افزود: امروز هزار  واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد؛ همچنین هزار واحد تا پایان اسفندماه سال جاری، هزار واحد دیگر تا پایان فروردین‌ماه سال آینده و مابقی تا پایان مردادماه سال آینده تحویل مددجویان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداری و مالی کمیته امداد با تاکید بر اینکه تا پایان سال ۱۷۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد خواهد شد، ادامه داد: رویکرد اصلی این نهاد توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت با ایجاد اشتغال است که در این زمینه در سیستان و بلوچستان از مجموع ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال، ۱۲۹ میلیارد تومان تاکنون جذب شده است. 

وی با بیان اینکه در سطح استان سیستان و بلوچستان فرهنگ قرض‌الحسنه با حذف کارمزد در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در دستور کار است، گفت: در راستای ضمانت تسهیلات اشتغال، صندوق ضمانت اشتغال در کمیته امداد ایجاد شده و امیدواریم با این اقدام بستر توانمندسازی مددجویان بیشتر فراهم شود.

معاون اداری و مالی کمیته امداد با اشاره به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در زمینه سیل اقدامات اولیه که این نهاد انجام داده شامل اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به مناطق سیل‌زده است.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، وی با اشاره به پیش‌بینی هفت میلیارد تومان در قالب پرداخت دوبرابری مستمری  به مددجویان در مناطق سیل‌زده، افزود: همچنین طی انعقاد تفاهم‌نامه میان کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، افراد خسارت‌دیده از سیل توسط بنیاد مسکن شناسایی و از طریق روند قانونی دولت، کار تعمیر و بازسازی منازل آسیب‌دیده آغاز شده و مددجویان  ریالی برای نوسازی و ساخت مسکن پرداخت نمی‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی سیلاب در سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد

نوروزپور گفت: ۲۶۶ میلیارد ریال کمک هزینه معیشتی به ۲ هزار و ۷۵۲ خانواده مددجو زیر پوشش کمیته امداد میامی طی سال گذشته پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۱۲ میلیارد ریال برای تامین لوازم ضروری منزل مددجویان طی این بازه زمانی اختصاص یافت، ابراز کرد: هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز برای تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج جوانان این شهرستان هزینه شد.

وی ادامه داد: بیش از ۹ میلیارد ریال به منظور جبران بخشی از هزینه‌های درمان مددجویان تحت حمایت طی سال ۱۴۰۲ توسط این نهاد هزینه شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی اظهار کرد: چهار میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • فرمانداران مشکلات مردم سیلزده بلوچستان را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • تاکید استاندارسیستان و بلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده