Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@02:26:53 GMT

قطع راه ارتباطی ۲ روستای زیودار پلدختر

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۸۷۰

قطع راه ارتباطی ۲ روستای زیودار پلدختر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  رحیم محبی عضو شورای روستای طاق عباسعلی زیودار اظهار داشت: لوله‌های اداره راهداری که برای برقراری راه ارتباطی این روستا‌ها درون رودخانه جا گذاری شده کوچک است وبا افزایش حجم آب رودخانه مادیان رود و آبگرفتگی موجب قطعی راه ارتباطی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی اظهارکرد: یک ماه پیش مدیران راهداری استان و پلدختر وهمچنین فرماندار شهرستان در جمع مردم قول مساعد دادند ظرف مدت یک هفته لوله‌های بزرگتر جایگزین لوله‌های کوچک کنند تا این مشکل ایجاد نشود.

او افزود: اکنون متاسفانه حجم آب بالا آمده و تردد اهالی به ویژه دانش آموزان با مشکل مواجه شده و تا کنون اقدام عملی برای بازگشایی راه نشده است.

عضو شورای بخش معمولان پلدختر یادآورشد:محورجایگزین این ۲ روستا برای تردد پل کلات زیودار می‌باشد که با توجه به کوهستانی بودن مسیر و ریزش کوه مسدود می‌باشد.

محبی گفت: انتظار می‌رود مسئوولان در اسرع وقت نسبت به بازگشایی راه‌ها و مسیر‌ها اقدام نمایند.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری بازگشایی جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه و بارگیری بیش از ۲۴۷ هزار تن کالا در راه آهن زاگرس

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حسن زیودار در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تخلیه و بارگیری ۲۴۷ هزار و ۴۵۶ تن کالا در راه آهن زاگرس در سال ۱۴۰۲، گفت: از این رقم ۱۷۶ هزار و ۵۸۱ تن کالا، بارگیری و ۷۰ هزار و ۸۷۵ تن کالا بارگیری شده است.   وی افزود: باتوجه به اینکه میزان بارگیری کالا در سال ۱۴۰۱، ۱۳۶ هزار و ۵۳۰ تن ثبت شده است، مقایسه آمار‌ها رشد ۴۹ درصدی در سال ۱۴۰۲ را نشان می‌دهند.   زیودار میزان تخلیه کالا در ۱۴۰۱ را ۵۶ هزار و ۶۵۰ تن اعلام کرد و ادامه داد: این رقم در سال ۱۴۰۲ با رشد ۲۵ درصدی به ۷۰ هزار و ۸۷۵ تن رسید.   مدیر کل راه آهن زاگرس تعداد واگن‌های بارگیری در ۱۲ ماهه پارسال را ۲ هزار و ۸۳۴ واگن عنوان و اضافه کرد: باتوجه به اینکه این رقم در سال ۱۴۰۱، ۲ هزار و ۱۱۰ واگن بوده است، مقایسه آمار‌ها رشد ۳۴ درصدی در سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد.   وی می‌گوید: تعداد واگن‌های بارگیری بکارگیری شده در سال ۱۴۰۱، یکهزار و ۳۰ واگن بوده است و این رقم با رشد ۲۵ درصدی به یکهزار و ۳۵۸ واگن در سال ۱۴۰۲ رسید.   زیودار تن کیلومتر خالص ثبت شده در سال ۱۴۰۱ را ۸۹۱ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۱۳۸ کیلومتر اعلام کرد و گفت: این رقم در ۱۲ ماهه پارسال به ۹۰۵ میلیون و ۴۸ هزار و ۵۴۸ کیلومتر رسید که گویای رشد ۲ درصدی این شاخص است.   وی افزود: تن کیلومتر مرزی ثبت شده در سال ۱۴۰۱، ۸۴۷ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۲۴۲ بوده است که با رشد یک درصدی به ۸۵۲ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۹۹۳ کیلومتر در سال گذشته رسید.   زیودار تن کیلومتر مبداء-مقصد ۱۲ ماهه پارسال را ۹۶ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۳۶۱ کیلومتر اعلام و اضافه کرد: این رقم در مقایسه با سال ۱۴۰۱ که ۸۰ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۷۹۹ کیلومتر ثبت شده است، رشد ۲۰ درصدی نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • تخلیه و بارگیری بیش از ۲۴۷ هزار تن کالا در راه آهن زاگرس
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • قطع شدن راه ارتباطی ۵۰ روستای کوهستانی درشرق کرمان
  • جابجایی بیش از ۳۸۲ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد