Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی شهردار اراک گفت: شب گذشته به دلیل حجم بالای بارش برف سرنشینان ۲۰۰ خودرو در چهار مرکز استقرار اضطراری اراک اسکان داده شدند.

محمد کریم شفیعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به خدمات رسانی مجموعه شهرداری از ساعات آغازین بارش برف در اراک بیان کرد: همزمان با آغاز بارش، برفروبی معابر درجه یک و درجه دو و کمربندی ها سطح شهر اراک توسط نیروهای خدماتی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آماده باش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و استقرار کیسه های نمک در این ایستگاه ها برای ارائه و توزیع در بین شهروندان، گفت: عملیات برفروبی با کمک ۸۰۰ نفر از نیروهای خدماتی شهرداری طی ۲۴ ساعت اخیر انجام شده است، همچنین با توجه به حجم بارش ها، چهار ایستگاه برای استقرار ضروری در نظر گرفته شد که براساس آن ۲۰۰ خودرو به همراه سرنشینان اسکان داده شدند.

شفیعی اظهار کرد: میزان برف به قدری بود که برای جلوگیری از شکسته شدن درختان از روز گذشته تاکنون ۸۵ نفر در سطح شهر مشغول برف تکانی درختان هستند و در کنار آن خودروهای برفروبی و پاکسازی معابر به کمک ماسه های محلول در مایع به جهت سرعت در آب شدن برف ها اقدام به برفروبی معابر کردند.

وی تعداد خودرو برفروب که ازشب گذشته تا صبح فعال بودند را ۹۰ دستگاه بیان کرد گفت: از ۵ صبح به میزان نیروی خدماتی، ماشین آلات برفروبی و نیروی برف تکان فعال در شب گذشته، نیرو و تجهیزات تزریق شد چراکه حساسیت معابر و ترددهای پس از اتمام برف بیشتر است و به صورت مستمر ایستگاه های آتش نشانی از کیسه های نمک شارژ می شوند.

شهردار اراک با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی درخصوص سرد شدن هوا، تمام تلاش بر این است که تا عصر امروز یخ زدگی معابر تحت کنترل درآیند، افزود: اگر احیانا یخ زدگی معابر در شامگاه پنجشنبه(امشب) حادث شد، اکیپی که شب گذشته در سطح شهر فعال بودند مجددا بکار گیری می شوند تا مشکلی در تردد بویژه در کمربندی ها و خیابان های درجه یک بروز نکند.

شفیعی اضافه کرد: شب گذشته هیچ انسدادی در معابر گزارش نشد، شاید در برخی از مناطق به دستور پلیس راهور دقایقی تردد متوقف شد، اما هیچ انسداد و قفل شدگی در خیابان ها نداشتیم و امروز نیز تردد در خیابان ها در جریان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی برف روبی باشگاه شهرداری اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس باید از آمار تقابل با گربه سیاهش بترسد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از حذف نفت و گاز گچساران باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف آلومینیوم اراک برود؛ مسابقه‌ای که در خانه حریف برگزار خواهد شد.

این مسابقه با توجه به سوابق رویارویی دو تیم در پنج سال اخیر و از زمانی که آلومینیوم به سطح اول فوتبال ایران رسیده به لحاظ آماری و تاریخی کار پرسپولیس را برای صعود فوق‌العاده دشوار نشان می‌دهد چرا که این تیم هم سه بار در اراک شکست خورده هم اینکه به دست این تیم از جام حذفی کنار رفته است. پرسپولیس در مجموع چهار بار در اراک به میدان رفته که تنها یک‌بار در این شهر پیروز شده (بازی رفت فصل قبل لیگ) و سه بار شکست خورده است که از آخرینش فقط دو ماه و نیم گذشته است.

26 بهمن ماه سال قبل  و در نخستین بازی  نیم فصل دوم لیگ برتر پرسپولیس با سوپرگل امیر نوری در اراک باخت تا تردیدها دربره اوسمار ویرا که نخستین بار سرمربیگری در مدافع عنوان قهرمانی را تجربه می‌کرد بیشتر شود. پرسپولیس تاکنون چهار بار مقابل ایرالکو برنده بوده، چهار بار شکست خورده و 2 بار هم تن به تساوی داده است اما با در نظر گرفتن باخت بازی جام حذفی فعلا تیم اراکی در آمار دست بالا را دارد.

دو سال پیش در 26 فروردین ماه 1401 پرسپولیس و آلومینیوم در تهران و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که تیم اراکی با تیجه 3 بر 2 سرخ‌ها را شکست داد و حذف کرد. با این حساب گربه سیاه فصول اخیر پرسپولیس با توجه به این آمار شانس بزرگی برای حذف دوباره پرسپولیس از این رقابت‌ها دارد و تیم اوسمار که در دو ماه و نیم گذشته شکست ناپذیر بوده باید از این قرعه و این حریف بترسد.

دیگر خبرها

  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • محور هراز بسته شد
  • افتتاح سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک
  • سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک افتتاح می‌شود
  • پرسپولیس باید از آمار تقابل با گربه سیاهش بترسد!
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود
  • ترافیک گرگان ثمره جانمایی غلط مدارس غیرانتفاعی/ شهرداری به مطالبات مردم پاسخ دهد
  • ارتفاع برف در گردنه تته بیش از ۵ متر است