Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس شرفی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به بارش برف شدید از ساعت ۱۴ دیروز در محورهای لرستان، اظهار داشت: بارش برف تا امروز صبح به صورت پراکنده ادامه داشت، اما به صورت مستمر تا ساعت ۲۲ شب گذشته بارش برف را در محورهای استان داشتیم.

وی با بیان اینکه نزدیک هشت ساعت بارش برف را در محورهای لرستان داشتیم، افزود: با تلاش نیروهای راهداری در سراسر استان حدود ساعت ۱۲ شب محورهای اصلی استان بازگشایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه آزاد راه «پل زال» نیز با همکاری نیروهای راهداری امروز صبح بازگشایی شد، عنوان کرد: اما محورهای روستایی همچنان مسدود هستند و همکاران ما در تلاش هستند که این محورها را طی روزهای آینده بازگشایی کنند.

شرفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از کل راههای لرستان نزدیک به شش هزار کیلومتر برف گیر بودند که عملیات برف روبی در بخشی از آنها انجام و بخشی دیگر نیز در حال انجام است، تصریح کرد: به دلیل اینکه مسدود بودن راههای استان حداکثر یک ساعت به طول کشید اسکان رانندگان و مسافران در راهدارخانه‌های استان محدود بود و حدود ۱۲ نفر به دلیل اینکه خودروی آنها در شانه جاده منحرف شده بود و یا دچار نقص نقص فنی شده بود را اسکان دادیم.

وی، بیان داشت: در مجموع هفت هزار تن شن و نمک از ابتدای امسال تا کنون در جاده‌های استان برای انجام عملیات برف روبی پخش کرده ایم.

کد خبر 4833329

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بارش برف بارش برف بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام قزوین گرگان دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند شیراز سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در اکثر محورهای استان کردستان هستیم.

وی افزود: همچنین محورهای خرم‌آباد - پلدختر، بمپور - بهشت‌آباد، دلگان - بمپور، فنوج - کتیچ، چاهان - زرآباد، نیکشهر - چابهار، فیروزآباد - بمپور، دلگان - زهکلوت، قصرقند - نیکشهر، مهرستان - سوران، مهرستان - ایرانشهر، مهرستان - سرباز، رودبار - ایرانشهر، مظفرآباد، آبسردوئیه و بیژن‌آباد مسدود است.

همچنین، بر اساس اعلام پلیس راه کشور، با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور امروز و فردا از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر برای انجام عملیات نصب توری بسته شد.

هموطنان در این ساعات می‌توانند از آزادراه تهران - شمال تردد کنند.

کد خبر 845973 منبع: مهر برچسب‌ها چالوس آزاد راه تهران - شمال محدوديت تردد خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها آب و هوا - ایران

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان