Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس موسوی ظهر پنجشنبه در نشست رؤسای دانشگاه‌ها و معاونین غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه یک کشور با بیان اینکه باید تنوع تولید محصولات را با توجه به میزان قند و نمک افزایش داد، گفت: نوشابه یکی از محصولاتی است که میزان قند آن بسیار زیاد است که می‌توان با تغییر استانداردهای میزان مصرف قند در آن علاوه بر کاهش میزان مصرف شکر و صرفه جویی، تنوع محصولات را افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان مصرف قند و نمک را چالش مهم سلامت کشور برشمرد و افزود: در سال‌های اخیر یکی از برنامه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کاهش میزان نمک و شکر در نان‌ها و شیرینیجات بود که خوشبختانه اقدامات خوبی هم انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به بحث میزان سبوس در آرد انواع نان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: باتوجه به افزایش قیمت سبوس و تغییر سلیقه مردم شاهد افزایش مصرف نان سفید در جامعه هستیم که مشکلاتی را برای مردم به وجود می‌آورد بنابراین باید به این مسئله توجه جدی شود.

وی از تغییر استانداردهای میزان سبوس در آرد انواع نان در تولیدی‌ها و نانوایی‌های ی استان مازندران در سال جاری خبر داد.

کد خبر 4833341

منبع: مهر

کلیدواژه: سید عباس موسوی علوم پزشکی مازندران سازمان غذا و دارو بارش برف بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام قزوین گرگان دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند شیراز سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف بیش از ۳ میلیارد مترمکعب گاز در استان کردستان

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: سال گذشته ۳ میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب مصرف گاز استان بوده که از این میزان ۷۰ درصد در بخش خانگی، صنعتی، تجاری و عمومی و ۳۰ درصد هم سهم نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، احمد فعله‌گری اظهار کرد: میزان مصرف ۱۲ ماهه سال گذشته استان کردستان سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۴۹۸ مترمکعب بوده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت ملی گاز ایران، گازرسانی به تمامی روستاها است که شرکت گاز استان کردستان با گازرسانی به ۱۶۵۰ روستا رسالت خود را به اتمام رسانده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان خاطرنشان کرد: مصرف کل استان کردستان در سال ۱۴۰۱ معادل ۳ میلیارد و ۶۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار مترمکعب بوده که با مقایسه مصرف دو سال متوالی افزایش مصرف ۱.۶ دهم درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 744898

دیگر خبرها

  • با این مواد ارزان‌قیمت سلامت شوید
  • مصرف بیش از ۳ میلیارد مترمکعب گاز در استان کردستان
  • تقاضای جهانی فولاد دستخوش تغییر شد
  • فاز دوم پروژه توسعه بیمارستان کوثر بروجرد آغاز خواهد شد
  • ۳۵ میلیون لیتر فرآورده سوختی در جایگاه‌های استان سمنان عرضه شد
  • افزایش ذخیره حجم آب سد‌های مازندران
  • افزایش ۴۱ درصدی بارش‌های مطلوب در مازندران
  • افزایش حجم ذخایر سد‌های مازندران
  • افزایش ۷ میلیون متر مکعبی حجم ذخایر سد‌های مازندران
  • چطور با مصرف کافئین دچار مسمومیت می‌شویم؟