Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر نیک خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با حمایت قاطع از فعالان حوزه هنرهای تجسمی گفت: خوشبختانه در شهرستان شهریار استعدادهای هنری خوبی فعالیت می‌کنند و تاکنون آثار ارزشمندی از این عزیزان در زمینه‌های مختلف خلق شده است.

نیک خواه با اشاره به اینکه بالندگی هنر یکی از دستاوردهای انقلاب محسوب می‌شود افزود: تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از همه هنرمندان حاضر در سطح شهرستان است و امیدواریم با تعامل و هماهنگی مسئولان و هنرمندان قدم‌های خوبی را در راستای توسعه آثار هنری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مینا سبزی یکی از هنرمندان شهریار نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه در حال حاضر هنر یک تفریح نیست و یک قسمت مهم جامعه محسوب می‌شود گفت: از هنر در همه‌جا می‌توان به‌عنوان ابزار مناسب بهره برد، چراکه هنر در جامعه نقش مهمی ایفا می‌کند و می‌تواند حافظ مخاطب باشد.

سبزی به اشاره به برگزاری نمایشگاه انفرادی آثار «لنداسکیپ» طبیعی انفرادی اظهار داشت: این نمایشگاه با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار و در گالری کاما برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در این نمایشگاه ۲۰ اثر برای بازدید کنند گان عرضه می‌شود و تمامی آثار پیوستگی و طبیعت کاملاً مشهود دارند و کارها با مواد و تکنیک اکرلیک خلق شده است.

گفتنی است که این نمایشگاه در تاریخ ۴ بهمن ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۷ الی ۲۱ با حضور هنرمندان و علاقمندان به این رشته هنری در خیابان پاسداران، خیابان گلستان دهم، پلاک ۴۴ طبقه دوم گالری بین المللی کاما افتتاح می‌شود و علاقمندان همه روزه تا تاریخ ۹ بهمن از ساعت ۱۱ الی ۱۹ می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

شایان ذکر است نمایشگاه انفرادی آثار «لنداسکیپ» طبیعی انفرادی سومین نمایشگاه مؤسس آموزشگاه آزاد هنری است که اولین نمایشگاه انفرادی این هنرمند در گالری گلستان برگزار شده بود و دومین نمایشگاه ایشان در گالری سیحون و چندین نمایشگاه گروهی نیز در کشورهای خارجی از جمله آمریکا، فرانسه، انگلستان و… برگزار شده است.

کد خبر 4833350

منبع: مهر

کلیدواژه: شهریار هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بارش برف بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام قزوین گرگان دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند شیراز سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای ظرافت و اصالت بالایی است

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب؛ فرزاد اوجانی در سفر به استان کردستان و بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی و برنامه‌های نوروزگاهی که در خانه کُرد سنندج در حال برگزاری است، اظهار داشت: کردستان استانی با طبیعت بکر و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فراوان است که همواره موجب جذب گردشگران فراوانی به ‌سوی این منطقه شده است.

وی افزود: علاوه بر تفرجگاه‌ها و اماکن تاریخی، صنایع‌دستی کردستان نیز شهره جهانی دارد.

 اوجانی در ادامه با بیان اینکه آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی از اصالت، قدمت و ظرافت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: توسعه و سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند به‌ عنوان ظرفیتی مهم برای ایجاد اشتغال‌ و توسعه اقتصادی استان مورد توجه قرار گیرد.

 مدیرکل دفتر  تجاری‌سازی و بازاریابی معاونت صنایع‌دستی در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی در اولویت قرار دارد، یادآور شد: امید است با معرفی و ارائه تولیدات و آثار با کیفیت، گامی مثبت در راستای پاسخ به مطالبات و نیازهای هنرمندان حوزه صنایع دستی برداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • نمایشگاه قرآن فرصتی برای اجرای مطالبات رهبر انقلاب است
  • نیازمند انقلاب جدید در حوزه نشر و ارایه آثار فاخر هستیم
  • راه‌اندازی نمایشگاه عفاف‌ و حجاب در موزه زاهدان
  • هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند
  • نمایشگاه صنایع دستی وسوغات سیرجان
  • آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای ظرافت و اصالت بالایی است
  • برپایی نمایشگاه آثار نگارگری استاد بدر السماء در اصفهان + فیلم
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی محسوب می‌شوند + فیلم
  • از مشق متفاوت ۲ هنرمند تا نقاشی که از نقش پدرانه‌اش مایه گذاشت