Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجرد گفت: بیش از ۳۵۰ نفر گرفتار در محورهای مواصلاتی شهرستان امدادرسانی و اسکان اضطراری شدند.

محمد کرمی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حوادث شامل واژگونی، تصادفات، محبوس شدن در خودروها و کمک به درراه ماندگان بود که توسط نجاتگران امدادرسانی و رهاسازی شد.

کرمی همچنین با اشاره به اسکان اضطراری افراد گرفتار در محور، افزود: تاکنون به بیش از ۳۵۰ نفر از مسافرین امدادرسانی و اسکان در پایگاه‌های امداد و نجات بین‌شهری جمعیت هلال‌احمر بروجرد و حسینیه باب‌الحوائج حوزه مقاومت داده شده است و تعداد ۵۰ بسته ۷۲ ساعته بین این عزیزان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجرد ضمن تشکر از عملکرد نجاتگران، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر شهرستان در حالت آماده‌باش کامل جهت امدادرسانی به مسافرین عزیز هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بارش برف جمعیت هلال احمر امدادرسانی به گرفتاران در برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر عامل هلال‌احمر فارس گفت: به دنبال وقوع سیل در استان سیستان‌ و بلوچستان، ۵۴ نیروی تخصصی این جمعیت در قالب ۱۱ تیم عملیاتی از ۱۰ شهرستان استان فارس برای امدادرسانی به این استان اعزام شدند.
حسین درویشی افزود: اعضای تشکیل دهنده هر یک از این تیم های عملیاتی ۵ نفره شامل نجاتگران متخصص سیلاب ، اسکان اضطراری و تغذیه در بحران هستند.
وی افزود: این افراد با ۱۳ دستگاه خودروی امدادی کمک‌ دار ، کامیونت و تجهیزات کامل عملیاتی شامل موتور پمپ آب ، اسکان و تغذیه اضطراری به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • سیلاب در سیستان و بلوچستان راه‌های روستایی را بست
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان‌ و بلوچستان و امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر
  • اردوگاه‌های اسکان اضطراری در شرق جاسک دایر شده است