Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌رضا آشناگر ظهر پنج‌شنبه در نشست ستاد دهه فجر استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، ضمن بیان اینکه نسبت به بروز برخی بداخلاقی‌های اجتماعی انتقاد داریم، بیان کرد: مناسبت‌های انقلاب متعلق به تمام مردم است همچنین نباید اجازه دهیم که در قالب‌های مختلف انسجام و همدلی مردم هدف قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مسئولان ستاد ایام‌الله دهه فجر استان سمنان می‌خواهیم تا افرادی را به‌عنوان سخنران در مراسم دهه فجر به‌کارگیرند که دغدغه نظام و دستاوردهای آن را داشته باشند.

استاندار سمنان بابیان اینکه یاد آوری ایام الله منجر به باز آفرینی رویدادهای مهم و اهداف انقلاب خواهد شد، ابراز کرد: باید دستاوردهای نظام را به مردم بیان کرد از سوی دیگر برای انسجام برنامه‌های دهه مبارک فجر لازم است تا عظمت و شکوه انقلاب از زبان سخنرانان برنامه‌های دهه فجر عنوان شود.

آشناگر انتخابات و همچنین دهه فجر را دو رویداد مهم در این برهه حساس ایران اسلامی دانست و بیان کرد: یکی از شاخص‌های بزرگ مردم در انقلاب که مورد تحسین تمام دنیا قرار گرفته مشارکت اجتماعی و حضور گسترده در انتخابات است.

وی با بیان اینکه در طول دهه فجر تا کنون افتتاح ۶۰۰ پروژه برنامه ریزی شده است همچنین ۱۰۰ پروژه نیز کلنگ‌زنی خواهد شد که البته درباره این طرح‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 4833361

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر استانداری سمنان علیرضا آشناگر بارش برف بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام قزوین گرگان دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند شیراز سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه پرداخت الکترونیکی زکات فطره از نظر شرعی اشکالی ندارد، گفت: برنامه ریزی لازم برای معرفی روش‌های نوین جهت پرداخت الکترونیکی زکات فطره و کفارات صورت گیرد که با همکاری دستگاه‌های ذیربط زیرساخت‌های آن فراهم شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، چهلرشنبه، ۸فروردین ماه، در جلسه شورای زکات استان با تاکید بر اهمیت زکات فطره گفت: باید ستادهای ساماندهی زکات فطره در شهرستان‌ها و بخش‌های استان با محوریت ائمه جمعه و بر اساس ضوابط موجود تشکیل شود.

وی ضمن تاکید بر توجیه موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری که در امر جمع آوری زکات فطره فعال هستند، افزود: لازم است نسبت به جانمایی صحیح صندوق های جمع آوری زکات فطره و تذکرات قانونی نسبت به تخلفات احتمالی اقدام شود.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای زکات استان ضمن تاکید بر امنیت صندوق‌های زکات فطره گفت: برای تمام عاملین زکات فطره کارت شناسایی صادر شود و محوریت جمع آوری زکات نیز مصلی‌های سطح استان باشد.

وی ادامه داد: گزارش عملکرد مصارف زکات ها و کفاره های سال‌های گذشته به مردم ارایه شود و نسبت به مساله زکات فطره تبیین صورت گیرد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر استفاده از ظرفیت مبلغان دینی برای تبلیغ و تبیین پرداخت زکات فطره گفت: زکات فطره جمع آوری شده در امور محرومین هزینه شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلیس مقتدر پناهگاه مردم است
  • تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام لویی قبل از بروز علائم ممکن شد
  • روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود
  • انتقاد تند از علی مطهری، سرلیست «صدای ملت» | مردم ادای شادی درمی‌آورند | نوروز ایرانی تعطیل بردار نیست | به دنبال تبدیل عید به عزایید؟
  • مهمترین تفاوت نمایشگاه قرآن ۱۴۰۳ نسبت به سال‌های قبل چیست؟
  • انتقاد تند از علی مطهری بعد از اظهاراتش درباره نوروز /به دنبال تبدیل عید به عزا هستید؟/خیال نکنید مردم خیلی سرخوش‌ هستند اما.../نوروز تعطیل بردار نیست
  • هشدار حفاظت محیط زیست گیلان در خصوص خطر بروز آتش سوزی در طبیعت
  • هشدار آتش سوزی در مناطق جنگلی و تالابی گیلان
  • شاد راه نور باید تکرار و بهتر شود
  • آلودگی آب‌های سطحی عامل بروز بیماری‌های پوستی/ کودکان تن به آب نزنند