Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بین الملی کشتی از امروز چهارشنبه در شیراز آغاز شد اما خبرنگاران و عکاسان شیرازی که برای پوشش خبری خود را به محل برگزاری مسابقات رسانده بودند متوجه شدند «آی دی کارت» برایشان صادر نشده است.

عدم صدور آی دی کارت باعث شد که خبرنگاران ساعت‌ها پشت در برگزاری مسابقات زیر بارش باران و برف بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که دمای هوا در شیراز طی یکی دو روز گذشته به شدت افت کرده است.

پس از صدور کارت برای برخی خبرنگاران و عکاسان، پوشش خبری مسابقات با اختلال همراه است و هیئت کشتی استان نیز سازوکار مشخصی برای اطلاع رسانی و کمک به اصحاب رسانه ندارد.

مسئولان روابط عمومی فدراسیون نیز پاسخ مناسبی به خبرنگاران شیرازی نمی‌دهند و در حال پیگیری امور خبرنگاران اعزامی به شیراز هستند.
 

کد خبر 4833371

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات کشتی کشتی فرنگی شیراز بارش برف بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام قزوین گرگان دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند شیراز سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است

رییس شورای اطلاع رسانی دولت تغییر در تیم اقتصادی دولت را تکذیب کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره انتشار شایعاتی از تغییر در تیم اقتصادی دولت، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در اقتصاد رقم خورده و رشد اقتصادی افزایش یافته است. کاهش بیکاری را داشتیم، کنترل و کاهش حجم نقدینگی را تجربه کردیم که همه محصول تلاش‌های تیم اقتصادی دولت است.

ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است

وی تصریح کرد: شاید برخی چندان دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعاتی می‌سازند اما قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • قهرمانی تیم ایران در مسابقات بین المللی کشتی جام عبدالله موحد
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی
  • کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد