Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ۷ کامیون اقلام غذایی و بهداشتی، اهدایی داوطلب گلستانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

محمدعلی هروی امروز پنجشنبه سوم بهمن در خصوص ارسال کمک به مناطق سیل زده گلستان، اظهارکرد: با استفاده از ظرفیت های داوطلبی و با کمک آقای شهرکی خیر نیک اندیش و داوطلب جمعیت هلال احمر گلستان، ۷ کامیون اقلام غذایی و بهداشتی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کمک ها شامل برنج، آب معدنی، کنسروجات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، پتو، و لوازم بهداشتی و از موارد مورد نیاز سیل زدگان است که با هماهنگی و همکاری جمعیت هلال احمر، فرمانداری و نیروی مقاومت بسیج گنبد کاووس ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: مردم نوع‌دوست استان می توانند کمکهای نقدی خود را به حساب ٩٩٩٩٩ جمعیت هلال احمر نزد تمامی بانک‌های کشور و یا به شماره کارت‌های ۶١٠۴٣٣٧٩٩٩٩٩٩٩٩۶ نزد بانک ملت و ۵٨٩۴۶٣١٨۵٠٢۵٩٧٣٠ نزد بانک رفاه کارگران و همچنین با کد دستوری #١١٢* اهدا کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر گلستان، هروی در خصوص کمک های غیرنقدی، گفت: پایگاه های جمع آوری کمک شعب جمعیت هلال احمر استان در مرکز استان و شهرستان ها آماده جمع آوری اقلام غیر نقدی شامل انواع پتو، موکت، زیرانداز نو، مواد غذایی و بهداشتی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیل سیستان و بلوچستان هلال احمر گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان توقیف شد

سرهنگ محمدرضا باستان  فرمانده هنگ مرزی زاهدان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مرزداران هنگ مرزی زاهدان طی عملیاتی موفق شدند، مقادیر قابل توجهی مرغ زنده قاچاق فاقد مجوز قانونی را کشف کنند.

 وی ادامه داد: مرزداران این فرماندهی با تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی ورود کالای قاچاق و با استفاده از کمین‌های هدفمند توانستند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو کامیون و دستگیری یک نفر، مقدار ۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق را کشف کنند.

سرهنگ باستان ارزش ریالی این محموله را چهار میلیارد و دویست میلیون ریالی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان
  • کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • توزیع ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت زهک
  • ضرورت افزایش اعتبارات و امکانات هلال احمر گلستان
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • ۶هزار و ۲۲۰ مسافر سیستان و بلوچستان متعهد بهبود رفتار ترافیکی شدند
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان
  • ۶۲۲۰ مسافر سیستان و بلوچستان متعهد بهبود رفتار ترافیکی شدند
  • ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان