Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکریم گراوند روز پنج‌شنبه در نشست با مدیران ستادی استانداری بوشهر افزود: دولت با وجود تحریم و محدودیت‌های مالی اما اقدامات بسیار ارزنده و مهمی در این استان انجام داده است.

وی تصریح کرد: پروژه مهم راه آهن بوشهر در همین دولت و با همین شرایط سخت مالی و تحریمی در مسیر اجرا قرار گرفته و پروژه های مهمی نیز در بخش آب استان بوشهر عملیاتی شده است که در طول ۴۰ سال بی سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت:  یکی از ایرادات و مشکلات حوزه کاری در وزارت کشور، مستند نکردن اقدام‌ها و عملکردهاست لذا این مشکل باید از سوی ادارات ستادی استانداری برطرف شود.

وی ادامه داد: نظم و انضباط باید در سیستم اداری نهادینه و صرفه جویی در هزینه ها از سوی مدیران ستادی استانداری جدی گرفته شود.

استاندار بوشهر با اشاره به انتخابات مجلس گفت: در انتخابات پیش رو به دنبال برگزاری انتخابات سالم، امنیت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی کشور هستیم.

گراوند تاکید کرد: سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری باید گفتمان غالب در امر انتخابات در استان بوشهر باشد.

وی با اشاره به وضعیت بازار و تامین کالاهای مورد نیاز مردم استان اظهارداشت: براساس گزارش سازمان صمت شاهد کاهش قیمت در ۴۲ قلم کالای مهم در سطح بازار هستیم.

استاندار بوشهر همچنین با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان بوشهر ادامه داد: تکمیل پروژه های مهم حوزه آب، ساخت یک هزار واحد مسکونی برای محرومین، حل مشکلات ۴۰ ساله آب در برخی نقاط شهر بوشهر بخشی از اقدامات دولت در استان در شرایط تحریم و محدودیت های شدید مالی بوده است.

برچسب‌ها بوشهر استانداری بوشهر وزارت کشور نرخ بیکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر وزارت کشور نرخ بیکاری بوشهر استانداری بوشهر وزارت کشور نرخ بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مدیریت بحران استانداری بوشهر در پی اعلام هشدار هواشناسی، نحوه آموزش در مدارس ۴ شهرستان دیر؛ جم؛ کنگان و عسلویه را امروز به صورت غیرحضوری اعلام کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش بوشهر، براساس اعلام مدیریت بحران استانداری بوشهر در پی اعلام هشدار هواشناسی، آموزش دانش اموزان مدارس شهرستان‌های عسلویه؛ کنگان؛ جم و دیر در روز سه شنبه ۲۸ فروردین در هر دو نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد انجام خواهد شد.

بر این اساس سایر مدارس در استان بوشهر باز و آموزش به صورت حضوری است.

دیگر خبرها

  • کاهش حساسیت بینایی ۱۲ سال قبل از ابتلا به آلزایمر / تاثیر فرکانس ۴۰ هرتزی بر توقف بیماری
  • توسعه درآمدها و خنثی سازی تحریم های فروش نفت و گاز با پیگیری دیپلماسی فعال انرژی محقق شد
  • وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات اخیر؛ قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم چند بود؟
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر
  • چرا صنعت نفت برای سرمایه گذاری خارجی با وجود تحریم ها جذاب بود؟
  • مدارس هرمزگان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • برخی مدارس و دانشگاه‌ های استان بوشهر غیرحضوری شد
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  • تحریم، ابزار آمریکا برای توقف پروژه LNG-۲ روسیه در قطب شمال