Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل زاده در خصوص جلسه امروز صحبت کرد.

طرفداری- سرپرست باشگاه استقلال می گوید سعودی‌ها برای محرومیت فوتبال ایران نقشه کشیده بودند و اگر در نشست امروز شرکت نمی‌کردیم، هم باشگاه‌های ایرانی و هم تیم ملی با محرومیت‌های سنگین مواجه می‌شدند.

اسماعیل خلیل‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص نشستی که نمایندگان باشگاه‌های ایرانی در مالزی با دبیرکل AFC برگزار کردند، اظهار داشت:

امروز واقعا جلسه خوبی را برگزار کردیم و هرکدام از نمایندگان ایران که در اینجا حضور داشتند تلاش‌های زیادی را انجام دادند تا در نهایت بتوانیم از کنفدراسیون فوتبال آسیا تضمین بگیریم که در مرحله گروهی از رقیبانمان در کشور خودمان میزبانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:

آقای علی نژاد در نشست امروز واقعاً سنگ تمام گذاشت و از منافع ملی کشور دفاع کرد. با خروجی جلسه امروز عملاً ثابت کردیم ایران کشور امنی است و آنها عقب‌نشینی به موقعی برای فوتبال ایران انجام دادند. 

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به دیدگاه مشترک مدیران عاملان باشگاه‌های پرسپولیس، سپاهان و شهر خودرو در این جلسه اظهار داشت:

خوشبختانه اتفاق نظری که در کشور ما شکل گرفت،‌ در مالزی هم ادامه داشت. جالب است بدانید که AFC در همان ابتدا تصمیمش را گرفته بود که نمایندگان فوتبال ایران را محروم کند، حتی آنها جرایم بسیار سنگینی را درنظر گرفته بودند. ما در ابتدا فکر می‌کردیم جریمه باشگاه‌ها 30 هزار دلار خواهد بود، اما وقتی در این نشست شرکت کردیم، متوجه شدیم جریمه فراتر از حد انتظار ما بود.

خلیل‌زاده تصریح کرد:

امروز متوجه شدیم که بعد از این 4 تیم، قرار بود تیم ملی فوتبال ایران را هم محروم کنند و ابراهیم شکوری و آقایان انصاری‌فرد و حمیداوی می‌توانند شهادت بدهند که مسؤولان AFC چنین تصمیماتی داشتند. متأسفانه عربستانی‌ها پشت این قضایا خوابیده بودند و امروز باز هم متوجه شدیم اسپانسرها به دنبال این موضوع بودند که ایرانی‌ها اصلاً در این مسابقات شرکت نکنند. 

وی با بیان این موضوع که AFC چگونه تضمین داد نمایندگان ایران در دور برگشت می‌توانند از رقبا در کشورمان میزبانی کنند، گفت:

این تضمین به صورت ایمیل به ما ارائه شده و حتی سند آن هم به ایمیل ابراهیم شکوری ارسال شده است. جا دارد در اینجا از رسانه‌های ایران که وابسته به نظام هستند تشکر کنم، چون آنها واقعا سنگ تمام گذاشتند و در این قضیه از نمایندگان ایران حمایت کردند. خوشبختانه در روزهای اول موضع‌گیری‌های بسیار خوبی داشتیم و آنقدر حمایت خوبی صورت گرفت که همه به اتحادی که داشتیم، امیدوار شدیم. امروز که به جلسه آمدیم به ما اعلام شد که شما نامه انصراف از حضور در لیگ قهرمانان را امضا کردید و همان روز باید از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می‌شدید، ولی همبستگی و اتحاد بین چهار باشگاه ایرانی باعث شد تا در جلسه امروز با ما راه بیایند و به ما تضمین بدهند.

خلیل‌زاده خاطرنشان کرد:

وقتی این جو حمایتی را مسؤولان AFC دیدند، راضی شدند که چنین نشستی را برگزار کنند، در واقع اگر امروز این جلسه برگزار نمی‌شد، عملاً محرومیت بسیار سنگینی شامل تیم‌های ایرانی می‌شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از چهره معصوم نوه اسماعیل هنیه که امروز به شهادت رسید

دریافت 1 MB کد خبر 844726 برچسب‌ها فلسطین - اسماعیل هنیه اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی»
  • تصویب سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی
  • تصویری از چهره معصوم نوه اسماعیل هنیه که امروز به شهادت رسید
  • دعوای قلعه‌نویی و مایلی‌کهن به جای باریک کشیده شد
  • بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز نمایندگان قرار گرفت
  • عکس| واکنش خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • کرمان رکود دار فرونشست های زمین است/ ۲۵۰ شهر در کشور فاقد نقشه است
  • لایحه «تجارت» اصلاح شد
  • مناطقی از اسرائیل که مورد اصابت موشک های ایرانی قرار گرفتند (+نقشه)
  • طرح مجلس درباره تقویت و توسعه نوآوری دفاعی