Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس قوه قضاییه با جمعی از خانواده‌های شهدای فاطمیون در یزد دیدار کرد. تاریخ انتشار: 13:56 - 03 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۶۵۸

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت‌الله رییسی، رییس قوه قضاییه در جریان سفر به استان یزد، با جمعی از خانواده‌های شهدای فاطمیون دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس قوه قضاییه در این دیدار اظهار کرد: در طول خدمتم در آستان مقدس امام رضا (ع)، مقام معظم رهبری هر وقت به مشهد مقدس مشرف می‌شدند، حتما دیدار با خانواده معظم شهدای مدافع حرم را در برنامه داشتند و این توفیق نصیب بنده نیز می‌شد.

وی با اشاره به برخورد با محبت و پرلطف و همراه با صمیمیت رهبر انقلاب با خانواده معظم شهدا، تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت شهدای مدافع حرم در میدانی که اضمحلال جریان استکباری دشمن و پیروزی جبهه حق رقم خورد، کار بزرگی بود.

رییس قوه قضاییه اظهار کرد: از آثار و برکات خون مطهر شهدای مدافع حرم این بود که خداوند از منطقه و جهان جهل‌زدایی کرد.

آیت الله رییسی با بیان اینکه امروز گرفتار یک جاهلیت مدرن هستیم، افزود: این جاهلیت فناوری و علوم ارتباطات را در خدمت گرفته و پشت آن پول و قدرت و ثروت است.

وی خطاب به خانواده معظم شهدای فاطمیون گفت: امروز این حقیقت برای همه در عالم روشن است که داعش جریان دست ساخته آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بود و این شهدا این موضوع را روشن کردند. معلوم شد دست پلید دشمن آنقدر توطئه‌گر هست که حاضر است از نام مقدس الله و پیامبرش، بزرگ‌ترین سوءاستفاده را بکند و تحت این دو نام بزرگ و حیاتبخش، بزرگترین جنایت را مرتکب شود که خون مطهر شهدای مدافع حرم این پرده را کنار زد.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: خانواده و فرزندان شهدا در هرجا که هستند، باید پرچمی برای شهید و شهادت و جهاد و ایثار باشند.

آیت‌الله رییسی بیان داشت: خداوند بقای ثارالله را تضمین کرده و، چون خون شهدا به خون ثارالله متصل شده است، ماندگار خواهد بود.

آیت‌الله رییسی تاکید کرد: خونخواه شهدا، خود وجود مقدس پروردگار متعال است و این خون‌ها همچون خون مطهر ثارالله، جلوه خود را خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس قوه قضاییه خانواده های شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سردار گودرزي فرمانده مرزباني فراجا در اين ديدار با اشاره به مظلوميت شهداي مرزباني گفت: ما قدردان ايثار و فداکاري شهداء بخصوص شهداي مظلوم مرزباني و خانواده‌هاي آنان هستيم و اگر اين ايثارها نبود کشور و ارزش ها و آرمانهای انقلاب حفظ نمي‌شد.
وی افزود: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.
وي با تجليل از صبر، ايثار و فداکاري‌هاي خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقديم کردند و اين اجري بي پايان در نزد خداي متعال خواهد داشت.
 او ادامه داد : شهداء اسوه‌هاي بصيرت و ولايت‌مداري در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنيت و آرامش را بر جامعه حاکم كردند.
سید محمدمهدی نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه ششم فروردین امسال ، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور، در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس