Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوریا نوروزی نژاد ملی پوش هندبال کشورمان در آستانه دیدار بزرگ تیم‌های ملی هندبال ایران و کره جنوبی در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی هندبال آسیا و انتخابی جهان  در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بازی حساسی داریم و امیدوارم با برد در این بازی سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته آخرین آنالیز‌های تیم ملی هندبال کره جنوبی انجام شد و برنامه‌هایی که باید امروز اجرایی شود را مرور کردیم.  

او افزود: هر دوره که می‌گذرد بازیکنان حاضر در تیم با تجربه‌تر می‌شوند و می‌توانند بیشتر به تیم ملی کمک کنند و تفاوت چندانی میان این دوره و دوره‌های گذشته نمی‌بینیم و بیشتر بازیکنان که در دوره‌های قبل بودند حضور دارند و تعدادی هم بازیکن جدید به تیم آمده اند.  

ملی پوش کشورمان کشورمان ادامه داد: ملی  پوشان مسابقات را خیلی محکم و خوب آغاز کردند و از لحاظ روحی سطح بسیار خوبی داریم و همه به برد فکر می‌کنند، این مسئله خودش یک حسن مثبت است و خوشبختانه خودم هم با مشکل مصدومیتی رو به رو نیستم.

پوریا نوروزی نژاد ملی پوش هندبال کشورمان در پایان وگفت: همه با تمام توان جنگیند و این مسئله مهمی است، تا به اینجا از تلاشی که در زمین و بیرون انجام می‌شود راضی هستم و امیدوارم با دست پر از کویت برگردیم و خستگی را از تن جامعه هندبال در کنیم، امیدوارم مردم دعا کنند و مسئولان هم تیم را حمایت کنند.

بیشتر بخوانید:

حبیبی: بازی‌های فشرده، باعث مصدومیت بازیکنان تیم ملی هندبال شد

موسوی: دوست دارم برابر تیم ملی هندبال کره جنوبی بازی کنم

رضایی: استکی در دیدار مقابل تیم ملی هندبال کره جنوبی می‌تواند به ما کمک کند

انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون هندبال تیم ملی هندبال ایران مسابقات قهرمانی هندبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم

نواک جوکوویچ درباره انتخاب مربی جدیدش و رویارویی دوباره با رافائل نادال اسپانیایی مطالبی بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نواک جوکوویچ درباره بازگشت رافائل نادال به زمین پس از مدت طولانی مصدومیت شدید زانویش گفت: با تمام احترامی که برای رافائل دارم، امیدوارم او را در چند تورنمنت ببینم، البته امیدوارم حداقل یک بار دیگر با او بازی کنم.

وی افزود: در حال حاضر نمی‌توانم برای آینده پیش‌بینی کنم اما هر کاری که نادال توانسته در زندگی حرفه‌ای خود به عنوان یک ورزشکار انجام دهد، الهام‌بخش بسیاری از جوانان در اسپانیا بوده است.

گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!

تنیسور شماره یک جهان و قهرمان 24 گرنداسلم درباره انتخاب مربی جدیدش پس از قطع همکاری با گوران ایوانیسوویچ اظهار داشت: در حال بررسی این موضوع هستم که آیا به مربی نیاز دارم یا نه. من در حال بررسی گزینه‌های مختلف هستم. در هفته‌ها یا ماه‌های آینده تصمیم نهایی را خواهم گرفت. من بیش از 20 سال است که به صورت حرفه‌ای تنیس بازی می‌کنم، تیم‌ها و مربیان مختلفی داشته‌ام. فکر نمی‌کنم بدون مربی یا فیزیوتراپ بتوانم کار کنم، زیرا این تیم است که فرمول موفقیت را ایجاد می‌کند. البته اکنون در مرحله‌ای از حرفه‌ام هستم که نداشتن مربی می‌تواند راه‌حل باشد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن