Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@06:22:27 GMT

۱۰ کیلومتر از مسیر راه اردبیل - خلخال روشن می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۲۹۸۱

۱۰ کیلومتر از مسیر راه اردبیل - خلخال روشن می‌شود

علی صبحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای طرح‌های ایجاد سامانه روشنایی در مناطق مه‌گیر و حادثه‌ساز جاده‌های استان اردبیل جز برنامه‌های اولویت‌دار معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

وی  اظهارداشت: در حال حاضر ۱۰ کیلومتر سامانه روشنایی در جاده اردبیل - پلیس راه خلخال که جزو نقاط مه‌گیر استان می‌باشد در حال اجرا بوده و سه کیلومتر آن تا دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ایجاد سامانه روشنایی در ۱۳ کیلومتر از گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم از سال‌ها پیش اجرا ولی بدلیل عدم انجام تعهدات لازم از سوی پیمانکار مجری طرح چراغ‌های نصب شده در این مسیر روشن نیست، گفت: با خلع ید پیمانکار قبلی و بکارگیری پیمانکار جدید این پروژه را در سال آتی تکمیل می‌کنیم.

صبحی اظهارکرد: در راستای اجرای طرح‌های بهسازی ،حذف نقاط حادثه‌خیز و اجرای سامانه روشنایی تقاطع‌ها در راه‌های جنوب استان اردبیل در سال‌جاری بیش از ۳۰ کیلومتر از جاده خلخال - کوثر بهسازی و تامین روشنایی شده و در آینده نیز این طرح ادامه خواهد داشت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین گفت: هر سال عملیات اجرایی پروژه‌های خط‌کشی، ایمن‌سازی، نگهداری، لکه‌گیری و روکش آسفالت تمام زمینه جاده‌های استان بر اساس وظیفه سازمانی محوله به این معاونت انجام می‌شود و امسال نیز اعتبارات مناسبی برای اجرای کارهای یاد شده از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هزینه شده است.

او گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیـل در سال‌جاری اقدام به لکه‌گیری و تجدید خط‌کشی ۳۰ کیلومتر از جاده  قدیم خلخال ـ گیوی کرده و هم‌چنین در طول مسیر و در ۶ تقاطع روشنایی اجرا کرده است.

صبحی با بیان اینکه ایجاد امکانات روشنایی در تقاطع فیروزآباد- خلخال در محل اتصال این راه به راه اردبیل - سرچم از خواسته‌های مردم منطقه جنوب استان است، از عملیاتی شدن این خواسته در اواخر پاییز امسال خبر داد و افزود: روشنایی این تقاطع با نصب چهار دستگاه تامین شده و جای نگرانی برای مسافران وجود ندارد.

وی اضافه‌کرد: ساخت، توسعه و تعریض جاده‌ها خارج از وظایف سازمانی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بوده و متولی اجرای این مهم شرکت ساخت زیربناهای حمل ونقل و اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل است.

برچسب‌ها خلخال وزارت راه و شهرسازی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال وزارت راه و شهرسازی اردبیل خلخال وزارت راه و شهرسازی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مجموع تعداد ۶۵ هزار و ۲۵۶ نفر مسافر در قالب ۸هزار و ۲۵۷ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان جابجا شده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش در تعداد سفر را داشته است.

تیمورباقری در گفت وگو با ایسنا- اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۶ فرودین ماه ۱۴۰۳، تعداد ۶۵ هزار و ۲۵۶ مسافر در سطح استان جابه جا شده اند.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، تعداد ۴۳ هزار و ۱۳۴ نفر مسافرتوسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری وارد حوزه شمال استان شده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: در بازه زمانی مذکور، ۵۳درصد سفرها درون استانی و ۴۷ درصد نیز به مقصد برون استانی بوده است.

باقری با بیان اینکه طی این مدت طرح کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه های مسافربری انجام می شود، تصریح کرد: میز ارتباطات مردمی، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات و انتقادات از ابتدای اجرای طرح نوروزی در پایانه های مسافری زاهدان، زابل و سراوان جهت بهبود روند خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل در حال فعالیت هستند.

وی در پایان یادآورشد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها پل ارتباطی کاربران جاده ای با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان است و هموطنان می توانند کلیه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با این سامانه مطرح نمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۶ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی توسط ناوگان عمومی قم جابه‌جا شدند
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • ریزش سنگ در جاده هراز؛ ترافیک به سمت تهران پُر حجم شد
  • ۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه محور خرم‌آباد - پلدختر احداث می‌شود
  • ریزش سنگ در جاده هراز
  • برفروبی ۱۶۰۰ کیلومتر باند از راه‌ های استان مرکزی
  • جابجایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان
  • برف‌روبی ۱۶۰۰ کیلومتر از راه های استان مرکزی
  • ۵۶۴ هزار تردد در جاده‌های استان اردبیل ثبت شد
  • کاهش ۹ درصدی سفرهای نوروزی همدان