Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:10:43 GMT

اسماعیل میرفخرایی در رادیو فرهنگ

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۲۹۸۶

اسماعیل میرفخرایی در رادیو فرهنگ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، برنامه «آیین سپاس» کاری از گروه کتاب رادیو فرهنگ با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی است که به معرفی مشاهیر و مفاخر ایران زمین اختصاص دارد و این هفته نکوداشت استاد اسماعیل میر فخرایی را پخش می کند.

اسماعیل میرفخرایی تهیه کننده مولف، پایه گذار برنامه های علمی در رادیو و تلویزیون و از آغازگران این رسانه در ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرفخرایی سال ۱۳۲۵ در تهران بازارچه شیخ هادی متولد شد و سال ۱۳۴۳ به دانشگاه تهران دانشکده علوم برای تحصیل رشته زیست شناسی رفت.

اسماعیل میرفخرایی در طول همه سال های فعالیت خود در رسانه های ایرانی هرگز خود را محدود و محصور به امر صرفا اجرا در تلویزیون یا رادیو نکرده است. او سال ها برنامه سازی کرده است که ماحصل آن تولید بیش از ۵۰۰ برنامه در رادیو و تلویزیون است.

به پاس زحمات بیش از ۶ دهه فعالیت اسماعیل میرفخرایی در عرصه رسانه، اکبر عالمی، اسماعیل کهرم، سیاوش صفاریان پور، امیر حامد موسوی و علی دهباشی در مورد وجوه مختلف اسماعیل میرفخرایی سخنرانی هایی داشته اند که در برنامه «آیین سپاس» پخش می شود.

رادیو فرهنگ با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی مراسم «آیین سپاس» را بامحور این استاد گرامی را برگزار کرده است که جمعه ۴ بهمن ساعت ۱۷ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز پخش می شود.

کد خبر 4833396 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو فرهنگ مجری تلویزیون تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی شبکه چهار سیما فیلم کوتاه شبکه دو سیما سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالار وحدت سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این مراسم رییس سازمان صدا و سیما از افزایش مخاطبان رسانه ملی ظرف ماه‌های گذشته خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع مشکل فرستنده های رادیو و تلویزیون در شهرستان مهر
  • نگاهی به نقش صدا و سیما در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • واکاوی شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق در رادیو فرهنگ
  • «بوستان سعدی» با صدای ساعد باقری
  • مستند پرتره عبدالحمید قدیریان از رادیو فرهنگ
  • واکاوی بازتاب‌های جهانی عملیات «وعده صادق» از رادیو فرهنگ
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند
  • «زندگی پس از زندگی» و «محفل» در صدر پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ vod ها نرخ برنامه‌سازی را افزایش داده‌اند
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان