Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: برای 9 پروژه بخش کشاورزی، 36 میلیارد و 191 میلیون تومان در قالب اسناد خزانه و نقد از محل اعتبارات ملی به استان تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عبدالرضا بازدار ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان، اظهار کرد: در حال حاضر از 28 پروژه پیوست جدول شماره یک، برای 9 پروژه، 36 میلیارد و  191 میلیون تومان در قالب اسناد خزانه و نقد به استان تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای توسعه کشت دانه های روغنی 421 میلیون تومان اعتبار به استان ابلاغ شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان با بیان اینکه ابلاغ اعتبار منابع طبیعی استان تاکنون 18 میلیارد و 575 میلیون تومان از محل صندق توسعه ملی بوده است، افزود: این میزان اعتبار برای اداره کل دامپزشکی استان، 806 میلیون تومان است.

بازدار بیان داشت: اعتبارات تخصیصی برای استقرار سامانه اطلاعات، تجهیز، تأمین و تولید و فراوری محصولات کشاورزی، تأمین و انتقال آب برای توسعه باغات در اراضی شیب‌دار، اجرای عملیات آب و خاک و کمک‌های اعتباری برای توسعه قنوات و روش‌های نوین آبیاری هزینه شده است.

انتهای پیام/85018

منبع: فارس

کلیدواژه: بخش کشاورزی لرستان آب توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند

مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم تخصیص اراضی به متقاضیان است گفت: تخصیص اراضی به متقاضیان علاوه بر افزایش مشارکت های مردمی نقش موثری در اجرایی شدن پروژه ها دارد چراکه متقاضیان خود می توانند به صورت تدریجی و با هزینه های کمتری اقدام به ساخت واحدهای خود کنند.

وی افزود: در حال حاضر روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف که به متقاضیان واگذار شده با سرعت خوبی در حال اجرا است و بخش عمده ای از این پروژه ها به صورت ویلایی بوده است.

او بیان کرد: تجربه ثابت کرده است استفاده از ظرفیت های مردمی و مشارکت آن‌ها نقش موثری در تسریع و ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در بخش های مختلف دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • افزایش ۲۳ درصدی تخصیص اعتبار طرح‌های آبرسانی مازندران