Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:46:40 GMT

تناسب بین بودجه و مالیات ایجاد شود

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۳۰۴۰

تناسب بین بودجه و مالیات ایجاد شود

ایسنا/قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: توجه کنیم در مالیات و درآمدزایی و بودجه در چه جایگاهی قرار داریم و نیاز است بین این سه تناسب برقرار شود.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه شورای اداری که امروز سوم بهمن در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: سردار سلیمانی به عنوان عامل پیوند دهنده دل‌ها برای همه اهل عالم و همه افرادی که به انسانیت فکر می‌کنند وحدت و انسجامی توحیدی را ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با شهادت سردار سلیمانی همه مستضعفان جان تازه‌ای گرفتند و مقاومت در ایران، عراق و کشورهای مختلف محکم‌تر شد و قیام اتفاق افتاد، این بپاخاستن نشان می‌دهد که شهادت سردار اگر خسارت و زیانی داشت، برای دشمنان بود و پیروزی نصیب جامعه ایمانی شد.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: سردار سلیمانی و امثال ایشان سرمایه‌های امنیت جهانی و فکری هستند، امنیت جهانی به چنین سردارانی نیازمند است.

وی افزود: مسئولیت‌هایی که در اختیار ما است امانت‌های الهی هستند، بر اساس آیات قرآن کریم باید امانت‌ها را به اهل آن رساند و علاوه بر ایمان، صداقت و درستی باید اهلیت و تخصص در سپردن امانت مورد توجه قرار بگیرد.

عابدینی خاطرنشان کرد: چند روز مسئولیتی به ما سپرده شده ولی تا همیشه باید پاسخگوی تصمیم‌هایی باشیم که در برهه‌ای که مسئلیت داریم، می‌گیریم بنابراین باید این امانات را به درستی حفظ کنیم.

وی در پایان با اشاره به ضرورت پرداخت مالیات اظهار کرد: باید توجه کنیم در مالیات و درآمدزایی و در بودجه در چه جایگاهی قرار داریم، باید بین این سه تناسب برقرار شود، در حال حاضر گلایه‌ای که بین مردم فراوان وجود دارد، این است که از اقشار مختلف در هر وضعیتی مالیات دریافت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: ما به عنوان طلبه تأکید داریم که کوتاهی در این خصوص صورت نگیرد، در این میان شرکت‌هایی هستند که مالیات‌های چند ۱۰ میلیاردی بدهکار هستند ولی گویا زورمان به آن‌ها نمی‌رسد لذا خواهشمندیم مدیران استانی به این قضایا توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بودجه ماليات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید

به گزارش همشهری آنلاین فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:????در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
????وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد خبر 847163 برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق‌های بورسی می‌شود؟