Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:30:41 GMT

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۳۰۴۸

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ از هفتم اسفندماه در ترکمنستان به طور رسمی آغاز می‌شود.

به همین دلیل یازدهمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال از هفتم بهمن ماه آغاز می‌شود و سرمربی تیم ملی اسامی ۲۰ بازیکن را برای حضور در این مرحله اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا صمیمی، باقر محمدی، سعید مومنی، سجاد بابایی، علیرضا رفیعی، حمید احمدی دزج، بهزاد عظیمی، محمد شجری، قدرت بهادری، مهدی کریمی، مسلم اولادقباد، علی اسصغر حسن‌زاده، احمد اسماعیل پور، طا‌ها نعمتیان، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی جاوید، حسین طیبی، سعید احمد عباسی، علیرضا عسگری، مرتضی عزتی

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ از هفتم اسفندماه در ترکمنستان به طور رسمی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند

تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی مقتدرانه مقابل کویت به عنوان تیم نخست مرحله گروهی راهی دور حذفی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتسال ایران در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا در تایلند با پیروزی ۴ بر صفر برابر کویت به عنوان تیم اول از گروه D به مرحله بعدی صعود کرد.

علی اکرمی، سالار آقاپور و سعید احمد‌عباسی (۲ گل) توانستند برای ایران گلزنی کنند.

شاگردان وحید شمسایی با کسب این پیروزی با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه D راهی مرحله بعدی شد. ملی‌پوشان فوتسال ایران قبل از بازی با کویت موفق شدند افغانستان و بحرین را نیز شکست دهند.

تیم ایران که در این دیدار با ترکیب سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف خود صف‌آرایی کرده بود بازی را با حملات پر دامنه آغاز کرد و در دقیقه ۸ بازی با نفوذ زیبای علی اکرمی و ضربه او که به مدافع برخورد کرد به گل اول دست یافت. 

در دقیقه ۱۶ بازی باز هم فشار ایران و دفاع بسته کویت باعث شد که شلیک سالار آقاپور بعد از برخورد به مدافع کویتی به گل تبدیل شود.

در حالیکه تنها ۲ ثانیه از پایان نیمه اول باقی مانده بود، سعید احمدعباسی با توپ‌ربایی زیرکانه از میانه میدان دروازه کویت را گشود تا شاگردان شمسایی با پیروزی سه بر صفر به رختکن بروند.

در حالیکه ۱۳ دقیقه از نیمه دوم بازی گذشته بود با اعلام ضربه پنالتی به سود ایران سعید احمدعباسی گل دوم خود و گل چهارم ایران را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به سود ایران به پایان برسد و شاگردان شمسایی با کسب ۹ امتیاز و قرار گرفتن در صدر جدول گروه D مسابقات به دور بعد راه یابند.

 دیگر دیدار همزمان این گروه افغانستان ۳ بر ۲ توانست بحرین را شکست دهد تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شود. 

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قرقیزستان می‌رود. دیدار دو تیم ساعت ۱۲:۳۰ چهارشنبه هفته جاری، پنجم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند