Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد شعبانی بعدازظهر پنجشنبه در همایش استانی حماسه ششم بهمن در ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه ششم بهمن سال ۶۰ در آمل اظهار داشت: مردم آمل با خلق این حماسه و مقاومت مردمی در تاریخ انقلاب ماندگار شدند و در وصیت نامه الهی و سیاسی حضرت امام راحل نیز به آن اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در آن زمان، سپاه شهرستان با ۲۳ پاسدار در کنار نیروهای مردمی با منافقان در جنگ جنگل مقابله و مبارزه می‌کرد، افزود: حمایت‌ها و کمک‌های نیروهای مردمی سبب شد تا غائله منافقان در جنگ جنگل شکسته شود و سپاه با کمک مردم توانست، منافقان را دستگیر کند.

سردار شعبانی با اشاره به رشادت‌های مردم انقلابی آمل تصریح کرد: منافقان درپی تسخیر و محاصره آمل و منطقه بودند اما با مقاومت و جان نثاری مردم آمل، به هدف شومشان نرسیدند و شکست خوردند.

این استاد دانشگاه امام حسین (ع) گفت: تأثیرگذاری مردم آمل و خلق حماسه ششم بهمن به گونه‌ای بود که حضرت امام راحل در بخشی از وصیت نامه خود از آنان تشکر کرده است.

کد خبر 4833418

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران آمل مقاومت اسلامی بارش برف بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام قزوین گرگان دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند شیراز سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است

مجتبی عبداللهی در پیام خود آورده است: این روز بزرگ به نام ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی یکی از ارکان نیروهای مسلح نظام مقتدر جمهوری اسلامی نامگذاری شده و ارتش جمهوری اسلامی در بالاترین حد از توانمندی و خودکفایی نظامی تحت رهبری و منویات خردمندانه و داهیانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) همه توان خود را در راه حفظ و حراست از دستاوردهای نظام و دفاع از کیان ایران اسلامی و آرمان های انقلاب، امام شهیدان و شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی بکار می بندد و تا پای ایثار جان برای ثبات و تقویت اقتدار نظام ایستاده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی بویژه شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان، آحاد ارتشیان عزیز ایران اسلامی و خانواده های شهدای ارتش، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین تبریک می گویم و از آستان خدای بزرگ در سایـه عنایات حضرت ولی عصر(عج) تـوفیـق و اقتدار روزافـزون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ارتش پرافتخار ایران اسلامی را مسالت دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • پیکر طلبه جهادگر و مردمی بر روی شانه‌های مردم در خوی 
  • دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه
  • نگاهی به قاب‌های ماندگار ارتش و مردم در سال 57 + عکس ها
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران