Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@21:14:05 GMT

تولید 48 محصول توسط زنان روستایی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۳۱۸۱

تولید 48 محصول توسط زنان روستایی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از تولید 48 محصول استاندارد توسط زنان روستایی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، معصومه ابتکار، ظهر امروز در حاشیه جلسه برنامه‌ریزی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چند طرح توانمندسازی زنان در سطح کشور را در حال اجرا داریم اظهار کرد: دو طرح عمده با مشارکت وزارت کشور و وزارت کار در حال اجرا است که طرح وزارت کار در این استان با موفقیت در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: کل این طرح‌ها حدود ۱۲ هزار زن سرپرست خانوار را با مهارت‌های عمومی، زندگی و کار  آشنا می‌کند و هدف این است که به اشتغال پایدار برای زنان دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه جمعیت زنان سرپرست خانوار 3.5 میلیون نفر است، افزود: بسیاری از آنان شاغل هستند و بیشتر جامعه هدف ما شناسایی و تحت پوشش قرار دادن زنانی است که  نیاز به شغل دارند.

ابتکار تصریح کرد: برای روستاها هم برنامه‌های متعددی داریم که در این استان در حال اجرا است از جمله مصرف استانداردسازی کشاورزی است که از سال ۹۶ در حال اجرا است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه زنان روستایی توانسته‌اند ۴۸ محصول استاندارد را تولید کنند، خاطرنشان کرد: امسال طرح توسعه فعالیت‌های ترویج گیاهان دارویی و تولید، طرح آموزش زنان برای حفاظت از محیط زیست و همچنین طرح توان‌افزایی زنان روستایی در خصوص بوم‌گردی را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: زنان خانواده معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید 21 هزار تن توت فرنگی در بابلسر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، نصراله پورحسین باقری با اشاره به آغاز برداشت توت فرنگی در شهرستان بابلسر، گفت: 800 هکتار توت فرنگی در اراضی کشاورزی این شهرستان کشت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر با بیان اینکه محصول دهی توت فرنگی این شهرستان با توجه به وضعیت مناسب آب و هوایی بسیار مطلوب است، افزود: پیش بینی می شود 21 هزار تن توت فرنگی در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شود.

وی تعداد بهره برداران توت فرنگی این شهرستان را هزار و 337 نفر اعلام کرد و گفت: برداشت این محصول که بیشترین رقم کشت شده آن کاماراسو است از اوسط اسفند ماه آغاز و تا اواخر خرداد ماه ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • هشدار جدی معاون سیاسی وزارت خارجه کشورمان به صهیونیست‌ها
  • طرح هادی در ۲۰۰۰ روستای آذربایجان شرقی اجرا شد
  • صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری برای زنان سرپرست خانوار
  • تولید 21 هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • انعقاد ۲۲ هزار قرارداد بانکی در نهضت ملی مسکن خراسان رضوی
  • در دست اجرا بودن ۱۲ طرح راهداری در شهرستان باشت
  • دستگاه‌های اجرایی سمنان در اعلام دغدغه‌های حوزه بانوان تسریع کنند
  • خریداری ۱۰۰ تن دانه‌ روغنی از کشاورزان مهرانی
  • خریداری ۱۰۰ تن دانه‌های روغنی از کشاورزان مهرانی