Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امروزه فضای مجازی به سبب برخورداری از ویژگی‌هایی همچون حضور اکثر آحاد جامعه، بیش از حوزه‌های دیگر به عرصه جنگ نرم بدل شده است. ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبر‌گزاری تسنیم از اراک، سردار محسن کریمی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای فعالان بسیج استان مرکزی که به همت مرکز فضای مجازی سپاه روح‌الله درحال برگزاری با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار داشت: اهمیت فضای مجازی در جنگ نرم امروز باید بیش از گذشته مورد توجه مردم و مسئولان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه فضای مجازی به سبب برخورداری از ویژگی‌هایی همچون حضور اکثر آحاد جامعه، بیش از حوزه‌های دیگر به عرصه جنگ نرم بدل شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: دشمن در این فضا تلاشی سازمان‌یافته و گسترده به منظور استحاله هویتی جامعه ایرانی و نظام اسلامی را از ده‌های گذشته آغاز کرده که از شتاب فزاینده‌ای نیز برخوردار است.

کریمی بیان کرد: در جنگ نرم کیفیت محتوا بسیار مهم است که در همین راستا نیز نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای فعالان فضای مجازی بسیج در استان مرکزی هم‌زمان با دیگر استان‌های کشور درحال برگزاری است.

وی ادامه داد: این رویداد 48 ساعته فرصتی است تا ضمن اینکه شرکت‌کنندگان در یک فضای دوستانه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند از راهنمایی‌های تیم داوری بهره گرفته و به رشد و پویایی برسند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: به غیر از ارتقاء و رشد توانمندی‌های فنی و خلاقانه بسیجیان که در این رویداد مدنظر است، نهضت تولید محتوا را نیز شاهد هستیم که در نهایت برترین‌های هر حوزه به مرحله کشوری اعزام می‌شوند و ضمن حمایت از آثار تولیدی فاخر مراحل تجاری‌سازی تولیدات توسط سازمان فضای مجازی بسیج نیز انجام می‌شود.

کریمی افزود: این رویداد به طور رسمی از صبح روز چهارشنبه 2 بهمن‌ماه با رمز یا فاطمه‌الزهرا(س) و گرامیداشت یاد سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی آغاز و صبح جمعه ساعت 8 به پایان می‌رسد.

آغاز نهضت تولید محتوای فضای مجازی بسیج در گیلاننخستین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی در استان مرکزی برگزار می‌شودنخستین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی آذربایجان غربی برگزار می‌شود

آماده حمایت و ارائه تسهیلاتی چون مشاوره و آموزش به کسب و کارهای مجازی هستیم

رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی هم در این بازدید با تقدیر از تولید محتوای انجام‌شده در این حوزه و تاکید بر ظرفیت‌های بسیار خوب موجود در این فضا گفت: خوشبختانه یکی از سیاست‌های اصلی پارک علم و فناوری، معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت علوم تربیت واحدهای فناوری است که در حیطه فضای مجازی یا روال‌های به روز مانند بلاک‌چین درحال کار هستند.

محمد رفیعی افزود: با کمال میل و افتخار آمادگی خود را در راستای حمایت و ارائه تسهیلاتی چون مشاوره و مربیگری و هم آموزش‌هایی که بعضی از افراد برای آشنا شدن با فضای کسب و کارهایی که به شکل جدید در حیطه فضای مجازی تعریف می‌شود، اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سطح افراد حاضر در این رویداد بالاست، عنوان کرد: به ظرفیت‌هایی که در چنین مجموعه‌‌های فرهنگی مانند بسیج وجود دارد افتخار می‌کنیم و این بیانگر این مفهوم است که استان مرکزی خاستگاه حداقل یک چهارم مفاخر ایران بوده است.

انتهای پیام/712/ ت

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عصر امروز چهارم اردیبهشت آئین تودیع و معارفه استاندار لرستان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور، نماینده ولی فقیه در استان، اعضای شورای تامین و اداری استان و معاونین استاندار لرستان برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم، فرهاد زیویار استاندار سابق را انسانی اخلاق‌مدار و نجیب  دانست و گفت: وی تمام توان خود را در مأموریتی که داشتند به کار گرفتند و تلاش‌های پیدا و پنهان در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.
 حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی گفت: لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان و نیرو‌های انسانی متعهد و متخصص به علل داخلی و بیرونی در وضعیت موجود قرار گرفته است و تا وضعیت مطلوب فاصله دارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر برنامه‌ریزی صحیح برای خروج استان از وضعیت موجود و آرزوی موفقیت برای شفقت استاندار جدید لرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های لرستان اگر برنامه‌ریزی درستی صورت پذیرد می‌تواند به گونه‌ای عمل کرد که بیکاران استان‌های دیگر هم در این استان مشغول به کار شوند.
امام جمعه خرم‌آباد افزود: در لرستان ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد وجود دارد و بار‌ها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند و انتظار می‌رود استاندار جدید با ارتباط وسیع خود با مرکز  بتواند در راه رفع این مشکلات اقدام کند و نگاه دولت به استان لرستان عوض شود.
وی با اشاره به اینکه گره‌ها در استان لرستان به دست مرکزنشینان حل می‌شوند، افزود: مردم لرستان، مردمی ولایتمدار و علاقه‌مند به نظام اسلامی هستند و امیدواریم تدابیری اندیشه شود که عمر خدمتگزاری استانداران ما به معدل خوبی برسد.
فرمانده سپاه لرستان نیز با اشاره به اینکه براساس ظرفیت‌های موجود در لرستان آن‌گونه که باید اقداماتی انجام نشده است، بیان کرد: سپاه استان در حوزه اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۱، ۳۲۰ میلیارد و در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ پرداخت کرده است.
فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده افزود: از این میزان ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است و  در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شده است.
وی افزود: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد..
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تاکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست نخورده باقی مانده، اما به اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده است.
سردار باقری بیان کرد: برای استفاده از استعداد‌های موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، در غیر اینصورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود و برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره و ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیرو‌های سپاه درهم شکسته شد.
خبر در حال تکمیل است .....

دیگر خبرها

  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی اسراییل را آشکار کرد
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • به‌زودی، قیمت‌گذاری شوینده‌ها حذف می‌شود
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است