Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از برنامه‌ریزی برای افتتاح و بهره‌برداری بیش از 600 پروژه در دهه فجر امسال در این استان خبر داد.

علیرضا آشناگر سوم بهمن‌ماه در جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و جانباختگان حوادث اخیر اظهار کرد: محور برنامه‌های تبلیغاتی دهه مبارک فجر، سازمان صدا و سیما است که بی تردید با تلاش این عزیزان و حضور مردم شاهد برگزاری برنامه های باشکوه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا-استاندار سمنان با بیان سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص گرامیداشت ایام الله افزود: به‌منظور انسجام برنامه‌های دهه مبارک فجر لازم است تا عظمت و شکوه انقلاب از زبان سخنرانان برنامه های دهه فجر عنوان شده و مبانی انقلاب تبیین گردد.

آشناگر آشنایی نسل جوان و نوجوان با اهداف انقلاب و سیره حضرت امام (ره) را امری مهم دانست و بر ضرورت شناخت انقلاب و سیاست های آن از سوی نسل جدید تاکید کرد.

وی، از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حوادث پس از آن را بعنوان رویدادی تلخ در تاریخ انقلاب یاد کرد و گفت: یکی از برکات خون شهید سلیمانی، اتحاد و انسجام آحاد مختلف مردم بود که در معرض دید تمام دنیا و چشم های آزادی خواه قرار گرفت و علی‌رغم تلخی این حادثه‌، منجر به شیرین کامی دوستداران انقلاب شد.

استاندار سمنان حرکت ایجاد شده ملی در آئین تشییع پیکر سردار سلیمانی را یک سرمایه ملی عنوان کرد و بر ضرورت هم بستگی و اتحاد مردم در تمام عرصه های انقلاب تاکید کرد.‌

این مقام ارشد اجرایی بر برگزاری شایسته برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: یاد اوری ایام الله منجر به باز آفرینی رویدادهای مهم و اهداف انقلاب خواهد شد و لازم است تا این برنامه ها با تمام قوت برگزار گردد.

استاندار سمنان همچنین با انتقاد از برخی بداخلاقی‌ها در برنامه‌های اجتماعی گفت‌: مناسبت‌های انقلاب متعلق به تمام مردم است فلذا نباید اجازه دهیم که در برخی از برنامه‌ها به انحاء مختلف انسجام و همدلی مردم هدف قرار بگیرد.

وی همچنین از مسئولان برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر خواست تا افرادی را به‌عنوان سخنران در اینگونه برنامه‌ها دعوت کنند که دغدغه آنان حفظ نظام و دستاوردهای آن باشد.

آشناگرهمچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: جلوه مهم مشارکت سیاسی مردم در انقلاب به حضور و مشارکت آنان در تعیین سرنوشت خود بستگی دارد که همه باید تلاش کنیم تا این سرمایه مهم را حراست کنیم.

وی عنوان کرد: یکی از شاخص‌های بزرگ مردم در انقلاب که مورد تحسین تمام دنیا قرار گرفته مشارکت اجتماعی و حضور گسترده در انتخابات است که نقشی تاثیرگذار و مهم در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن دارد.

قائم مقام ستاد دهه فجر استان سمنان گفت: در دهه فجر امسال و در سطح استان بیش از ۶۰۰ پروژه افتتاح و بیش از ۱۰۰ پروژه نیز کلنگ‌زنی خواهد شد که انعکاس مطلوب این خدمات و پروژه‌ها از سوی رسانه ها نقشی موثر در امید آفرینی برای مردم خواهد داشت.‌

آشناگر با تاکید بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌های انسانی‌، اظهار امیدواری کرد که خدمات ارائه شده از سوی دولت منجر به شادی و شادکامی مردم شود.‌

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد دهه فجر استاندار سمنان استانی سیاسی علیرضا آشناگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم

احمدی گفت: در جریان دور دوم سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور و با حضور وزیر صمت، از چهار طرح صنعتی و معدنی استان سمنان با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: در سفر ۲ روزه علی آبادی وزیر صمت چهار واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که با راه اندازی این طرح ها، زمینه اشتغال ۲۷۵ نفر فراهم می شود.

وی با تشریح برنامه های سفر وزیر صمت به استان سمنان تصریح کرد: وزیر صمت در اولین روز از سفر ۲ روزه خود به استان سمنان، با حضور در شهرستان گرمسار ۲ واحد تولیدی زرین بافت مهربان و پاسارگاد صنعت باطری را افتتاح می کند.

مدیرکل صمت استان سمنان گفت: رونمایی از محصول شرکت دانش بنیان جوانه نرم افزار و نشست با کارآفرینان ، تولید کنندگان و دانشگاهیان از دیگر برنامه های اولین روز سفر وزیر صمت در سمنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • بیشترین مطالبه مردم استان سمنانی از دولت «آب و رفع تنش آبی» است
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • ۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی