Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج شهین باهر روز پنج‌شنبه در جلسه شورای مدیران شهرداری تبریز افزود: دیدار با مردم در مساجد و حل مشکلات آنها باید جزو برنامه های اولویت دار شهرداران مناطق باشد و این کار باید به صورت هفتگی و مستمر انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه حل مشکلات شهروندان وظیفه شهرداران مناطق است، اظهار داشت: عملکرد شهرداری های مناطق در خصوص دیدار هفتگی شهرداران با مردم در مساجد رصد و پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تبریز گفت: بر اساس بررسی های انجام شده در این راستا، شهرداران منطقه ۲ و ۴ در خصوص دیدار با مردم در مساجد در ۵ ماه اخیر بالاترین آمار را به خود اختصاص داده اند و عملکرد آن ها در این خصوص قابل قدردانی است.

شهین باهر، با اشاره به آشنایی از مشکلات،  امکانات و توانمندی های شهرداری های مناطق، ادامه داد: شهرداران مناطق بازوان اجرایی شهرداری تبریز هستند و با کمک آن ها می توان کارهای زیادی در این کلانشهر انجام داد.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی شهرداری تبریز حقوق شهروندی مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهرداری تبریز حقوق شهروندی مدیریت شهری آذربایجان شرقی شهرداری تبریز حقوق شهروندی مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان جم اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان جم، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های دولت مردمی آیت الله رئیسی رفع دغدغه‌ها و دیدار چهره به چهره با مردم و محرومان است، تصریح کرد: برپایی این گونه برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی افزود: در این دیدار ۳۶۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه به خانواده‌های کم‌بضاعت و ۴۵ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین به سه نفر وسایل و خدمات توانبخشی اختصاص داده شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، ۲۵۵ میلیون تومان تسهیلات ضروری، ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به افراد تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6087835

دیگر خبرها

  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • ضرورت گفتمان‌سازی با مردم با محوریت جوانی جمعیت