Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:10:04 GMT

فعالان فضای مجازی قزوین شناسایی و حمایت می شوند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۳۴۴۷

فعالان فضای مجازی قزوین شناسایی و حمایت می شوند

محمدحسین اسماعیلی روز پنجشنبه در سومین جلسه کارگروه هماهنگی، حمایت توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی افزود: تولید محتوا، حمایت از تولیدکنندگان محتوا، رصد و پایش و آموزش و پژوهش از سیاست گذاری های این کارگروه است.

وی یادآورشد: طراحی سامانه ای که افراد فعال حوزه تولید محتوا در فضای مجازی را شناسایی کند از جمله اقداماتی است که در حوزه رصد و پایش در حال انجام است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی افزود: از کلیه دستگاه‌های مرتبط درخواست می شود تا فعالیت هایی را که در این زمینه انجام داده و یا انجام می‌دهند را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معرفی کنند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این کارگروه در حوزه آموزش و پژوهش نیز قصد تربیت مربی در حوزه فضای مجازی و پیگیری امور آموزشی آنان را دارد.

اسماعیلی گفت : در حوزه تولید محتوا نیز قصد انجام اقداماتی برای توسعه مراکز شتابدهنده داریم و در واقع مدارس و مساجد بهترین پایگاه ها برای استقرار مراکز شتابدهنده هستند.

وی افزود: تلاش می شود از همه فعالان  فضای مجازی، در خصوص مشکلات کاری بویژه در مباحث بیمه، مالیات و ... حمایت شوند.

اسماعیلی اظهار امیدواری کرد بتوان با همراهی، همفکری و اراده جمعی در این کارگروه، گام های مثبتی در حوزه فضای مجازی استان قزوین برداشته شود.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم

تولد دو، سه، چهار یا پنج نوزاد شبیه هم که همزمان ساکت می‌شوند، گریه می‌کنند، شیر می‌خواهند برای آدم‌های خارج از خانواده، جذاب و نمکی است، اما زن و مردی جوان که یکباره صاحب خانواده‌ای بزرگ شده‌اند، بیشتر دست تنهایی‌های چندقلوداری را می‌بینند.

آقای جعفری پدر این سه قلو‌ها می‌گوید: صاحب سه فرزند شدم جای شکر دارد، اما اگر حمایت نباشد تامین مخارج شان بسیار سخت است، قول های حمایتی فرزندآوری انجام شده اما کامل نبوده است.

وی می‌گوید: لطف خداوند شامل ما شده ولی مخارج سنگین است و خواستار عنایت مسئولان هستم.

مددخانی کارشناس حوزه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: با پیگیری های انجام شده پدر سه قلوها به مجموعه بهزیستی معرفی شد تا در یک شرکت تولیدی در تاکستان مشغول به کار شود و تحت پوشش بیمه قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • استان قزوین در فضای قرآنی در سطح کشور درخشیده است