Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:06:19 GMT

ناچو: امباپه بی دلیل از رئال حرف نمی زند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۳۵۹۲

ناچو: امباپه بی دلیل از رئال حرف نمی زند

ناچو مدافع رئال مادرید به اظهارات اخیر کیلیان امباپه در مورد رئال واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه گزینه شماره یک رئال برای تابستان پیش رو است. ستاره پی اس جی تا 2022 با این باشگاه قرارداد دارد ولی هنوز حاضر به تمدید نشده است. او اخیرا بار دیگر چراغ سبزهایی به رئال نشان داده و برای مثال در مصاحبه با بی بی سی در پاسخ به سوالی در مورد احتمال انتقالش به رئال همه چیز را به تابستان موکول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ناچو فرناندز مدافع رئال در پایان بازی شب گذشته برابر سالامانکا و در مورد امباپه گفت:« امباپه یک فوتبالیست در کلاس جهانی است. دوست ندارم در مورد بازیکن تیمی دیگر صحبت کنم ولی اگر او چراغ سبز نشان می دهد، یعنی قصد آمدن دارد و باید خودمان را برای این اتفاق مهم آماده کنیم.»

 

ناچو در مورد پیروزی 1-3 دشوار برابر سالامانکا گفت:« زمین کوچک بود و چمن وضعیت مطلوبی نداشت ولی معتقدم هر بازیکنی در طول دوران فوتبالش سابقه داشته که یک بار در چنین زمینی بازی کرده باشد. هدف ما پیروزی و صعود بود و مهم نبود شرایط زمین چگونه است. خوشحالم که پیروز شدیم و حالا باید به بازی با وایادولید فکر کنیم.»

 

 

پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان امباپه ناچو فرناندز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان امباپه ناچو فرناندز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنکینگ توپ طلا: رقابت بین این دو نفر

به گزارش "ورزش سه"، به فاصله یک ماه تا پایان فصل، سایت گل فهرست نامزدهای اصلی کسب توپ طلای 2024 را منتشر کرد. جایزه‌ای که فرانس فوتبال بر اساس عملکرد بازیکنان در طول یک فصل فوتبالی اهدا خواهد کرد.

در این فهرست، جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید، در صدر قرار دارد و او را فیل فودن و کیلیان امباپه تعقیب می‌کنند. با حذف سیتی برابر رئال در لیگ قهرمانان، به نظر نمی‌رسد فودن و دیگر ستاره‌های سیتی دیگر شانسی برای بردن این جایزه ارزشمند داشته باشند و رقابت اصلی احتمالا بین جود و کیلیان امباپه است.

35 بازی، 20 گل و 10 پاس گل در اولین فصل حضور در بزرگترین باشگاه دنیا با فشاری که همیشه در آن وجود دارد، برای بسیاری غیر قابل تصور بود اما بلینگام به خوبی از پس فشارها برآمده و رهبر رئال در بسیاری از بازی‌ها بوده است. 

هرچند بلینگام بعد از مصدومیت کمی افت کرده ولی اگر بتواند با رئال قهرمان رقابت‌ها شود، بعید است دیگر کسی بتواند این جایزه را از او بگیرد. رقیب جود، امباپه است که او نیز با پی اس جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده و اصلا بعید نیست رئال و پاریس در فینال باهم روبه‌رو شوند. آن فینال یک دوئل اختصاصی بین بلینگام و امباپه برای توپ طلا نیز خواهد بود.

رنکینگ توپ طلا از نظر سایت گل

1: بلینگام
2: فودن
3: امباپه
4: هالند
5: رودری
6: کین
7: وینیسیوس
8: گریزمان
9: ویرتس
10: ساکا

دیگر خبرها

  • کاسمیرو: کیلیان ام باپه هم مثل کریستیانو رونالدو بوی گل می‌دهد
  • قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد
  • تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید
  • رنکینگ توپ طلا: رقابت بین این دو نفر
  • وعده امباپه: بهترین کیلیان در نیمه‌نهایی
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ