Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@18:06:58 GMT

شوک به پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۳۶۹۴

شوک به پرسپولیس

خبرگزاری فارس: علیرضا بیرانوند که از مدت‌ها قبل زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی‌اش از پرسپولیس و حضورش در تیم‌های اروپایی به گوش می‌رسید، به تازگی با دو پیشنهاد اروپایی از کشورهای اسپانیا و بلژیک روبه‌رو شده که البته پیشنهاد تیم بلژیکی جدی‌تر است.

پیش از این، بیرانوند از تیم‌های مختلفی پیشنهاد داشت، اما این تیم‌ها حاضر نبودند بابت رضایتنامه این بازیکن 700 هزار دلار به باشگاه پرسپولیس بدهند، اما ظاهراً پیشنهاد جدیدی که به بیرانوند رسیده، باشگاه موردنظر حاضر شده 700 هزار دلار بابت رضایتنامه پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند پیش از جام جهانی 2017 روسیه با باشگاه پرسپولیس قرارداد 5 ساله امضا کرد اما بعد از جام جهانی و با توجه به درخششی که در این مسابقات داشت، با پیشنهادات خارجی روبه‌رو شد، اما در آن زمان مدیریت وقت پرسپولیس با افزایش مبلغ قرارداد بیرانوند و همچنین اضافه کردن بندی مبنی براینکه هر تیمی او را بخواهد باید 700 هزار دلار رضایتنامه بدهد، بیرانوند را راضی به ماندن در پرسپولیس کردند. این در حالی است که از مدت زمان قرارداد او با سرخپوشان فقط دو سال گذشته بود.

اکنون طبق قراردادی که این دروازه‌بان با پرسپولیس دارد، می‌تواند بدون دردسر از جمع سرخپوشان جدا شود. بیرانوند هنوز این پیشنهاد را به باشگاه پرسپولیس اعلام نکرده و معلوم نیست موضع باشگاه و یحیی گل محمدی سرمربی این تیم چه خواهد بود. البته حتی اگر باشگاه و سرمربی سرخپوشان هم با جدایی این بازیکن مخالف باشند، بیرانوند خودش راضی به جدایی باشد، هیچ مانع قانونی نمی‌تواند جلوی تصمیم او را بگیرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: بیرانوند پرسپولیس در آستانه جدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات حدود ۵۲میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵میلیارد دلار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، مجید چگنی در حاشیه امضا تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق گفت: با پایان یافتن دو قرارداد بغداد و بصره، چند دور مذاکره با طرف عراقی در تهران و بغداد برای تمدید صادرات گاز ایران به عراق انجام دادیم که سرانجام نهایی شد.

معاون وزیر نفت در امور گاز افزود: از آغاز قرارداد بغداد (در ژوئیه ۲۰۱۷) و بصره (در ژوئن ۲۰۱۸) تاکنون حدود ۵۲ میلیارد مکعب گاز به ارزش ۱۵ میلیارد دلار به کشور عراق صادر کرده‌ایم.

ایران، شریک مطمئن اقتصادی

زیاد علی فاضل، وزیر برق عراق با بیان اینکه بر اساس این قرارداد تا ۵ سال آینده نیز از ایران گاز خریداری می‌کنیم، گفت: نیروگاه‌های ما برای تولید برق نیاز مبرمی به گاز ایران دارند.

وی اظهار کرد: تجربه سال‌های گذشته نشان داده که ایران شریک اقتصادی خوبی برای عراق است و در سخت‌ترین شرایط نیازهای ما را فراهم کرده است.

بر پایه این گزارش، قرارداد صادرات گاز ایران به بغداد در سفر معاون وزیر نفت در امور گاز به بغداد و در محل وزارت برق عراق امضا و به مدت ۵ سال تمدید شد.

عراق روزانه به ۳۵ هزار مگاوات برق نیاز دارد که به‌دلیل شرایط کنونی این کشور تنها ۲۰ هزار مگاوات در روز تولید می‌کند و یک‌سوم این برق با گاز وارداتی از ایران تأمین می‌شود.

کد خبر 6064316

دیگر خبرها

  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا | انتخاب ماشین گلزنی برای آینده مشخص شد
  • لواندوفسکی پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها را رد کرد