Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تن از مهره‌های کلیدی تیم فوتبال تاتنهام شائبه بروز اختلاف میان بازیکنان این تیم و سرمربی پرتغالی‌‌شان را رد کردند. ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هوگو یوریس و سون هئونگ مین شایعات اخیر مبنی بر بروز تنش در رختکن تیم فوتبال تاتنهام و تیرگی روابط میان بازیکنان این تیم و ژوزه مورینیو را بی‌اساس دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاتنهام شب گذشته (چهارشنبه) در هفته بیست‌و چهارم لیگ برتر انگلیس موفق به کسب پیروزی 2 بر یک در خانه ولورهمپتون شد که این تنها دومین برد این تیم در تمامی رقابت‌ها از (24 آذر) بوده است. مورینیو پنج تا از هفت بازی نخستش به عنوان سرمربی جدید آرسنال را برد اما نتایج تیم او در ایام کریسمس دچار افت محسوسی شد که طی آن سفیدپوشان لندن در هشت بازی‌شان در تمامی رقابت‌ها تنها 2 پیروزی کسب کردند که دومی شب گذشته با گل‌های دلی آلی و سون رقم خورد. این پیروزی سبب شد که تاتنهام به رده ششم جدول صعود کند و با منچستریونایتد رده پنجمی هم‌امتیاز شود هرچند هنوز هم میان تاتنهام و چلسی رده چهارمی 6 امتیازی فاصله است.

در این میان گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه تعدادی از بازیکنان تاتنهام از رویکرد و تاکتیک‌های نتیجه‌گرایانه مورینیو و همینطور شیوه‌های تمرینی او ناراضی هستند، ضمن اینکه موضع آقای خاص در قبال تانگوی اندومبله بازیکنی که تابستان امسال به تاتنهام پیوست را هم زیر سؤال برده‌اند. مورینیو به صورت علنی و در گفت‌وگو با رسانه‌ها سطح آمادگی بازیکن فرانسوی تیمش را زیر سؤال برده بود و علاوه بر این مجبور شد اختلاف داشتن با دنی رز - کسی که در بازی مقابل واتفورد از ترکیب بیرون گذاشته شد - را تکذیب کند.

طعنه مورینیو به مدیران منچستریونایتد بابت تلاش برای خرید یک بازیکن جدید

 

هوگو یوریس، سنگربان فرانسوی و کاپیتان تاتنهام اما وجود اختلاف میان بازیکنان و سرمربی پرتغالی‌شان را رد کرد و گفت: جو رختکن ما فوق‌العاده است. به جرأت می‌توانم به شما بگویم که بازیکنان آماده‌اند برای سرمربی جدید و دستیاران او بجنگند. مورینیو یکی از بهترین مربیان دنیا است. اینکه هدایت یک تیم را در اواسط فصل قبول کنی کار آسانی نیست اما برای ما فرصتی فوق‌العاده فراهم شده است.

سون نیز با تأیید اظهارات یوریس گفت: در تیم ما همه راضی هستند و کارهای صورت گرفته هم خوب بوده است. خب قطعاً ما به دنبال کسب نتایج بهتری هستیم و باید امتیازات بیشتری کسب کنیم اما اغلب اوقات بازیکنان ما به طرزی باورنکردنی راضی هستند. ما خوش‌شانس هستیم که چنین گروه مثبتی داریم.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تاتنهام ژوزه مورینیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاتنهام ژوزه مورینیو تاتنهام ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، «موریس موتا پائز» سرمربی تیم ملی والیبال بامداد امروز به ایران آمد تا تمرینات تیم ملی والیبال را برای حضور در لیگ ملت‌ها را آغاز کند. پیش از این اردوی تیم ملی والیبال ایران از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده بود که ۳۹ بازیکن هم به اردو دعوت شدند. این اردو زیر نظر پیمان اکبری مربی تیم ملی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد

در چند روز گذشته بحث عدم حضور برخی ستاره‌های تیم ملی مطرح شده بود؛ امیر غفور و سیدمحمد موسوی شاخص‌ترین بازیکنانی بود که صحبت از عدم تمایل آن‌ها برای حضور در تیم ملی مطرح شده بود. محمد فلاح و مهدی مرندی هم دو بازیکن دیگری بودند که به دلیل مصدومیت از همراهی با تیم ملی خودداری کردند.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در بدو ورود به ایران، لیست بازیکنان جهت حضور در لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که ۹ نفر از این بازیکنان که پیش از این در لیست اولیه دعودت بودند حضور ندارند و از تیم ملی جدا شدند. این نفرات به شرح زیر است:

ایلشن داوودی‌پور، امیر غفور، رضا رضایی، محمد موسوی، محمد فلاح، امیرحسین توخته، یوسف کاظمی، آرمین افشین‌فر، مهدی مرندی

کد خبر: 1228315 برچسب‌ها والیبال

دیگر خبرها

  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم